Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)

+3
garrotipadur
talo
ouantomaca
7 participantes
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) Empty
MissatgeAssumpte: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDl 07 Des 2009, 21:10

Demà penjaré la resta de les fotos, que es que ara tinc una gossera... de moment vos deixe amb un joc:

TROBA LA UNICA DIFERENCIA

Foto 1.
Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120794g

...

...

...

...

...

Foto2.
Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120795

LES TROBEU?

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Ja esteu recuperats o què?
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDl 07 Des 2009, 21:16

que juankar esta posant-se el jersey? xDDDDDDDD
Per cert llastima que no vinguera sergi , s'ho va perdre xD
Bona ruta , un poc monotona al final pero... missio cumplida!!! tormos-pego a la saca
Bon dia , i millor companyia , amb eixos pegolins ( carli , edu , manuel , he acertat? ) que menys mal que ens van mostrar el cami des de ebo ... perke al principi jo ja vau vore que estavem en la jungla del cabal i no sabien per on tirar , pareixiem gallines sense cap ( sense cap casi es queda algu amb algun que eltre bac Smile )
Sautacions a tots!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDl 07 Des 2009, 21:21

Tens raó, tio...pobre Sergi, es va perdre la ruta i la companyia Sad amb lo bé que ho hauria passat ell...
Sergi, no passa res, ja t´avisem a la pròxima Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 11:42

caram! només vos faltava que vos xorrara la bava....jejeje,bona catxorra!

Bona ruta i quina enveja sana cabrons!

jo estic fent panxa i el queda.....i venen festes......la tornada serà dura però d'ací un temps estaré per ahí pegant-vos la vara....adéu
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Carli

Nombre de missatges : 22
Data d'inscripció : 27/11/2009

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 13:00

Està clar, a la primera foto ix el timbre i a la segona no...

Va estar molt bé la ruta, vam caminar, ens vam perdre per moments, vam riure, algun bac que atre, ens vam fer dos cervessetes (o eren cuatre?) i vam vore a Karina...completeta la ruta...tot de categoria...això sí, encara tinc secueles a les plantes dels peus de l'últim tram per camí asfaltat.

Qui es exe Sergi que anomeneu tant??

Dew.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 13:08

Carli, com va? Crec que estem tots una miqueta convalescents encara...a mi el que em pica son els genolls

Carli escrigué:

Qui es exe Sergi que anomeneu tant??

Dew.

Sergi és un xic de Denia de tota la vida, també conegut com "el ligón del Kremlin"...igual pel malnom et sona més Rolling Eyes Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Juankar

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 18/11/2009

MissatgeAssumpte: Ruta de la tapa   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 14:34

Ye, que no hi han mes fotos???? pareix que no anarem de ruta!!!! aredeu!!!, be yo tambe me pregunte qui es sergir, si no recorde mal sols erem 6 i a ningu le deien sergi, crec yo???? ya me conteu i poseu mes fotes que pareix que ferem la ruta de la tapa.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 14:54

el santi les penjarà però hui està de volta,ah santi adsubia és el topònim castellà,es diu Atzúvia, Very Happy

Si que és veritat,es vau arrear 30 km i pareix que de bar en bar.....jaja
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 15:45

La veritat es que les meves fotos son poques i roins.A vore si santi en te de bones , que crec que si.
Fins prompte!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 21:52

garrotipadur escrigué:
,ah santi adsubia és el topònim castellà,es diu Atzúvia, Very Happy

Crec que ací no se li demana a ningú cap nivell de valencià per a escriure.
Si tantes ganes de corregir tens, comença per corregir el fòrum deixant-lo com te´l vas trobar, i ja que has apres a posar fotos de capçalera en poses una de la comarca, que queda un poc mal que a un fòrum amb nom comarcal la foto de capçalera siga de una comarca diferent.

I si tens desfici no cal que el pague jo sempre, et fas una tila o algo i avant. Ale, que no siga res
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 21:55

ah, se m´oblidava. Si pot ser, quan canvies la foto de capçalera, que no ocupe tota la pantalla. Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDt 08 Des 2009, 22:23

Molt xula la ruta, però trobe que no vareu caminar molt, ja que no es veuen cares d'esgotament. Si la repetiu m'aviseu que jo em vaig quedar en les ganes,i si podeu aviseu a Sergi també i aixina el coneixem.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDc 09 Des 2009, 00:08

caram santi com et poses per res!

el que té falta d'una tila crec que eres tú,vaja tio més pudent!

des de hui ja deixe d'administrar el fòrum perquè reconec que no han estat encertats els canvis però almenys ho he intentat,et deixe amb el fòrum perquè el tractes com si només fora teu així que tot per a tú!

Ale,bona nit a tots!
Tornar a dalt Ir abajo
Edu

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 09/12/2009

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDc 09 Des 2009, 15:11

Xicons, la ruteta va estar de **** mare, a vore quan repetim. Encara que les conseqüències de la ruta alternativa per Cabal encara en couen en les cames.

Jo crec que la diferència està en que en la primera foto jo no isc i en la segona si, ho he endevinat??

PD: A veure si penjeu alguna foto més, que pareix que sols vam anar al Bar... encara que la foto diu molt de la caminada, jajajaja!!!!

PD2: Sergi? No se, com li deien al gosset??
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDc 09 Des 2009, 22:30

Benvingut Edu! Per casualitat ahir estaves per Moraira? Rolling Eyes

Va, al lio:
Aparquem a Tormos, i pel costat del cementeri començem costera amunt per a despejar-nos. Edu i el xic este de Denia es riuen de bon matí...no sabien el que els esperava Razz

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120766

En fila india, seguint al mestre Talo, allà que anem

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120767

Fem una primera paradeta, on vam poder convençer a Talo de que no ens fera l´striptease...i com no el vam deixar, ens va fer perdre la senda i estar mitja horeta amunt i avall, fins que la vam trobar

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120769

Quan trobem la senda, tirem a tota llet cap a Ebo, perque voliem aplegar a hora de missa

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120772z

Vam fer una paradeta als avencs

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120773

Tot i la velocitat hipersònica, no vam aplegar a hora de missa

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120777

i en lloc de ví, vam haver de fer-nos una cervesseta...o dos Rolling Eyes

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120778

Amb les 2 cervesses dins del cos, les cames pesaven doble...i damunt venia costera amunt...

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120781

Amb unes vistes com aquestes (Segària i el Montgó) seguim cap al Castell de Gallinera o de Benirrama

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120783

Carli, el Rei del Castell king

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120785

i després de posar-nos d´acord continuem cap avall

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120788

Ja entre tarongers apleguem a Pego...cansats no, reventaaatssss...

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120793

I el xic de Denia ens fa una foto de record al costat del timbre de la rubia geek

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) P1120796

I au! A la pròxima més i millor...bueno, i menys kilómetres si pot ser Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Edu

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 09/12/2009

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDj 10 Des 2009, 11:55

Gràcies per les fotos. Eixe xic de Dénia ix molt, no?

Sí, sí que vaig estar en Moraira, en la fireta del comerç
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDj 10 Des 2009, 16:00

Algú coneix al xic eixe de Denia? A l'altra convideu-lo també, que jo vull coneixer-lo, es veu que està fortissim, i vosaltres ja em dugueu aigua a mi. M'aborrisc anant al vostre ritme.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) EmptyDj 10 Des 2009, 18:32

Edu, quan tu ixies de la carpa jo estava comprant a la carnisseria...em vas semblar tu, pero no les tenia totes amb mi...

Sergi Sellés escrigué:
Algú coneix al xic eixe de Denia? A l'altra convideu-lo també, que jo vull coneixer-lo, es veu que està fortissim, i vosaltres ja em dugueu aigua a mi. M'aborrisc anant al vostre ritme.

Vosté qui és? Amb qui parla? xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)   Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia) Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta Tormos-Ebo-Adsubia-Pego (troba la única diferencia)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1