| 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dl 11 Ago 2008, 13:36 | |
| M´acabe de trobar açò al fòrum de la web de lilit i dionís: ---------------------------- - divendres 22 d'agost III Aplec Arrels Parcent, Camp de Futbol 22:30 Pep Gimeno "Botifara" + Lilit i Dionís + La Gossa Sorda ---------------------------- Mareeeeeeeee, quin carteeeeeeeell!!!! | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dl 11 Ago 2008, 19:41 | |
| Si que fan l'arrrels? si van dir que no ho feien?
Jo tinc boda eixe dia!!!! que mala pata xee | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dl 11 Ago 2008, 22:08 | |
| Jo també pensava que no ho feien enguany. De fet al google no trobe res de res...i els de Lilit i Dionís son uns caxondos, pero si ho diuen al fòrum serà cert. Igual ha segut a presses i correres, perque ni a l´agenda de la web ho tenen penjat. Mosatros com no tenim boda, crec que si que anirem, no Pere? Contesta no sigues vergonyòs! Mos han fet un cartell bordat | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dl 11 Ago 2008, 22:16 | |
| Ostia, acabe de vore al teu blog que tú si que ho has trobat jejeje i jo que em pensava que era el google numbar uan! | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dt 12 Ago 2008, 00:19 | |
| ei bona nit a tots , clar que si que anirem a vorer el concert, quina nit soparet dos canariets i a ballar tot el mon | |
|
| |
pere
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dt 12 Ago 2008, 00:26 | |
| ah abans de res em diuen Pere soc de Teulada soc un novato en el tema este dels foros pero a vorer si ens ho passem be entre tots i fem que la gent de la marina es menege per a tindrer un lloc millor per a gaudir la vida.Ah estic açi per recomanaçio de ouamtomaca , força i salut a tot el mon | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dt 12 Ago 2008, 11:34 | |
| Hola Pere, benvingut! No digues a ningú que escrius obligat, eh? Ja està disponible tota la informació. Tret del myspace d´aplecarrels http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=214306314 Copie i apegue: ARRELS 08, III APLEC PER LA TERRA Parcent 22 d’agost Per tercer any consecutiu torna l’Aplec per la Terra. Després de la impossibilitat de celebrar l’Aplec en diferents pobles de la Marina que hem estat mirant i a un pas de suspendre el festival, hem trobat el suport de la gent de Parcent que ens permetrà que l’Aplec no es perda. Enguany l’Aplec serà d’un dia i tindrem el gust d’estar al cor de la Marina, al poble de Parcent, representant digne de les nostres arrels i símbol exemplar de la lluita per conservar-les. Concert 22: 00 hores Camp de Futbol de Parcent - Pep Gimeno “ El Botifarra” http://www.myspace.com/botifarra - Llilit i Dionís, presentant el seu disc “Que diguen missa” http://www.myspace.com/lilitidionis - La Gossa Sorda. http://www.myspace.com/gossasorda - Djs Música fins la matinada Preu entrada 3 € Sopar Els Festers de Parcent de 2009 s’ecarregaran de fer sopar per a l’Aplec a preus populars. Acampada Per qüestions d’infrastructura i manca de temps, enguany la zona d’acampada està situada al Camping Vall de Laguar,a 10 minuts de Parcent i en un entron privilegiat. Hi haurà descompte en el camping per a la gent que vingueu a l’Aplec Arrels. Truqueu al 699773508 per contactar amb el Camping Vall de laguar http://www.campinglaguar.com/ Au!! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dt 12 Ago 2008, 20:43 | |
| Quina enveja! és que la cosa té collons i mira que coincidir amb la boda.
Benvingut Pere i ja m'imagine qui serà el teu company de rutes i de canariets,jeje.
Passe-vo bé i a mi l'únic que hem queda és penjaro per tot els llocs d'internet per a que s'ompliga tot Parcent i feu festa fins les tantes de la matinada.
Adéu | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dg 17 Ago 2008, 10:31 | |
| Les bodes tenien que estar prohibides Si que és mala sort, si, tants dies que hi han i anar a caure el mateix... Pere supose que farà alguna fotet, i Rebombori ( http://www.flickr.com/photos/rebombori/ ) segur que en fa i les puja al Flickr. No es igual com estar allí, però algo es algo El Botifarra estarà per la comarca unes quantes voltes més. A Denia, Ondara i Benissa té programats concerts. I els altres segur que també atuaran per ací prop. No està tot perdut! | |
|
| |
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: aixa Dl 18 Ago 2008, 18:14 | |
| holes a tots !!! Primer que res soc nova per ací... i m'agrada molt la pagina. Ja de pas a vore si teniu una miqueta mes d'informació ... nomes hi ha arrels divendres??? per al dissabte no hi ha res??? ei, lo de la boda si que es fotut... però de segur que ho passes be. una abraçada aixa | |
|
| |
Arrels Invitat
| Assumpte: Aplec Arrels Dt 19 Ago 2008, 14:27 | |
| Enguany l'Arrels és sols un dia, el divendres, no s'ha pogut trobar un lloc a temps on fer l'aplec dos dies. Però s'espera festeta de la bona. Teniu tota la informació en |
|
| |
Arrels Invitat
| Assumpte: Aplec Arrels Dt 19 Ago 2008, 14:29 | |
| |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: tens que registrar-te per a poder opinar Dt 19 Ago 2008, 14:50 | |
| L'única pega de no estar registrat/ada és que no pots posar enllaços. | |
|
| |
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dt 19 Ago 2008, 18:26 | |
| ostres que llastima aleshores nomes un dia ...bo, mes val això que res!!! | |
|
| |
Sergi Invitat
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Dj 21 Ago 2008, 23:00 | |
| iei bones, sóc de Callosa d'en Sarrià, La Marina de Baix xD doncs acabe de trobat aquest fòrum!!! està molt bé més avant aniré escrivint més i més doncs això, espere veure-vos a tots i totes al cocnert!!! |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Ds 23 Ago 2008, 16:39 | |
| Ie, benvinguts aixa i Sergi Molta gent i de p**a mare el concert d´anit, eh? A mosatros mos va saber mal no haver vist al Botifarra, vam aplegar justet quan acabava, però la resta de categoria tot , jo ho vaig passar mèl i Pere també que jo ho sé Au! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Ds 23 Ago 2008, 18:23 | |
| Benvingut Sergi i abans la marina era tot una i no sé perquè algú va decidir farà uns 30 anys separar-les en alta i baixa.
Se m'estàn fent les dents llargues de llegir lo de concert i m'alegre que ho passareu tant bé.
Jo a la boda també ho vaig passar bé però no és igual............ | |
|
| |
pere
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> Ds 23 Ago 2008, 20:49 | |
| ei benvinguts a tots el nous, si que va estar be el concert si ouantomaca eres tu el que va pugar dalt l'escenari tornant boiges a totes les dones jejejee ara en serio va estar molt be lilit i dionis i la gossa sorda millorant molt el seu directe com deia ouamtoca sels veu molt ben possats dalt l'escenari, llastima no poder vorer al botifarra, força i salut a tots | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> | |
| |
|
| |
| 22 AGOST, III APLEC ARRELS. PARCENT. <<<EL BOTIFARRA, LILIT I DIONÍS I LA GOSSA SORDA >> | |
|