Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

peña castil este dissabte

3 participantes
AutorMissatge
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

peña castil este dissabte Empty
MissatgeAssumpte: peña castil este dissabte   peña castil este dissabte EmptyDc 21 Abr 2010, 15:21

amics! , els pics de europa em reclamen , em criden , talooooooo taloooooooo. Aquesta vegada toca per tancar la temporada de alta montanya el peña castil . A vore si tant jo com vosaltres ( aneu al sanxet redeu! ) gaudim de una bona ruta.
Dema ixire cap a valencia per fer nit alli i despres ixir cap als pics d'europa des de bilbao amb el meu amic ritxi.
Salut i montanya!

peña castil este dissabte Vegasdesotresks7

PD Algu s'apunta? Smile
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: peña castil este dissabte   peña castil este dissabte EmptyDc 21 Abr 2010, 17:59

açol es la gracia del mon , 1600 de desnivell , i 1200 en 3 km!!! , Santi ajudaaaaaaaaaaaaaaaam xDD
Ja esta entrat-me la por , i amb neu... ai mareeeeeeeeee
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: peña castil este dissabte   peña castil este dissabte EmptyDc 21 Abr 2010, 18:19

Tu no estas afinat...

Que vas, amb avió? A vore si ve un núvol de cendra i et costa aterrar a albacete...i com no pujes escales no se que faras...

Redeu, lo teu es greu...
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: peña castil este dissabte   peña castil este dissabte EmptyDc 21 Abr 2010, 19:15

En el teu cas aniries caminant , pujant totes les montanyes pel cami Wink.
Esta es la bona tio , com la teva el dia 1. Ja et queda menys , anim!
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: peña castil este dissabte   peña castil este dissabte EmptyDc 21 Abr 2010, 21:12

Jo no se qui dels dos està pitjor, però jo de vosaltres aniria al metge, que lo vostre es de jutjat de guardia.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: peña castil este dissabte   peña castil este dissabte EmptyDv 23 Abr 2010, 11:56

A estes hores el loquet d Ondara estará dalt del bus, camí deu sap a on... pobret del qui li haja tocat seure al seu costat...no voldría estar dins la seua pell. Ja em veig els diaris demá:"pasajero de autobus se arroja en marcha, harto de escuchar las historias montañeras de se vecino de asiento"

Redeuuuu!

Que ho passes bé, maldecap!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: peña castil este dissabte   peña castil este dissabte Empty

Tornar a dalt Ir abajo

peña castil este dissabte
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1