Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.

+2
saforenca
ouantomaca
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. Empty
MissatgeAssumpte: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDs 06 Set 2008, 19:46

Com no s´animeu a obrir tema jo ho faré albino

La cosa està aixina, hem fet algunes rutetes curtes però sempre mos he quedat amb ganes i sempre hem tingut en ment que en anarse´n una miqueta la calor començariem a fer-ne de més llargues i en cap de setmana. Encara tenim la calor ací, pero no podem aguantar el vici... cherry En principi s´havia parlat del Montgó, i si ningú veu cap inconvenient o manifesta alguna preferencia més urgent, allà que anirem.
Garrotipadur havia dit el dissabte 13 de setembre com el DIA-M i ací és quan comença el debat per anar aclarint les coses. Pere ja ha dit que ell fins les 9 no pot, i de la gent que ha entrat més nova i que puga entrar més avant, i estiga interessada en vindre no sabem encara opinió, i estaria bé posar-nos d´acord i contentar la major quantitat de gent possible, que és del que es tracta, de fer muntanya i coneixer gent. Ostia quina frase més llarga m´ha eixit. S´enten, no? Rolling Eyes

Va, manifesteu-vos. Vos va bé el 13? Milor un altre dia? A quina hora podriem quedar? Molt es tarda en fer la ruta? A que huelen las nubes? scratch Vosatros parleu-ho i jo m´encarregue de mirar l´oratge jeje

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
saforenca

saforenca

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 06/09/2008
Ubicació : La Safor

Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDg 07 Set 2008, 05:09

Hola a tots!!!!

Sóc nova i m'encantaria pujar al Montgó. La veritat és que vaig pujar el dissabte 9 d'agost amb uns amics i per poc no vaig morir... Embarassed Pujarem per la Plana de Sant Jeroni (no sé si el nom és correcte, no conec molt La Marina) i tardarem dues hores i mitja en fer l'ascens, la baixada i l'esmorçar.

Per mi l'hora va bé, pero expliqueu-me com arribar al lloc de sortida perque ja us he dit que no conec la zona.

Sóc lenteta i estic poc posada a les rutes, he començat este estiu fent-ne de curtetes; he fet dues vegades la baixada a La Cova Tallada una vegada per Xàbia i l'altra per Denia, la ruta del Castell de Granadella i esta del Montgó. Si esteu entrenats no us podré seguir!!!

Bo ja direu alguna cosa, me'n vaig a dormir, que mireu quin hora és. Sleep
Tornar a dalt Ir abajo
pere

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 11/08/2008
Ubicació : teulada

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDg 07 Set 2008, 12:33

bounce que be ja anem sent mes!! bo ante tot benvinguda saforenca i no crec que tinges ningun problema per seguir al ritme ja que vaig jo Embarassed , no ara en serio supose que lo que farem sera adaptamos al ritme de tots i ja esta , si començes a fer rutetes per ahi i ja t'ho fan aborrir mal asunt, de lo que es tracta es de passar un bon dia no de anar a patir, lo del lloch de eixida i l'hora ja anem parlanto per aqui segons vaga tenint la gent ganes de vindrer, jo per la meua part puc estar a les 9.15 a punt. xe ouantomaca estas fet tot un filoleg Basketball Basketball Basketball esta be aixo de anar aclarint molt ben explicat , ara qui no be es perque no vol flower vinga força i salut a tot el mon i va a ferse l'anim que cada dia sigem mes
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDg 07 Set 2008, 13:33

Bon dia!

Hola saforenca, benvinguda! cheers No et preocupes, que ací estem tots per l´estil...lo raro hauria segut pujar el 9 d´agost i no marejar-se...en ple agost s´ofega hasta juanito orbaizabal eixe Razz Per cert, la Cova Tallada és una canya, eh? Jo vaig anar fa poc per primera volta, i em vaig quedar flipaissim, es bestial. Ara quan entre el sherpa (garrotipadur)que diga des d´on començem i ja vorem com aclarim lo de trobar-nos al lloc...no problem.

Pere, a Granada bé? Ja tardes a pujar fotos de la Alhambra al flickr i les vorem cyclops

I als lectors indecissos, dir-vos que si no s´apunteu, després quan posem les fotos vos sabrà mal no haver vingut Rolling Eyes

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDg 07 Set 2008, 15:46

Bon dia! ai quina resaca de la boda d'ahir,bufff,una llàstima lo de les bodes perquè tot el que cremes per la muntanya i l'altre dia corrent 50 minuts segur que ho recuperes amb les fartades i amb la beguda, Crying or Very sad

Bo,fora conyes,vec que açò va menejant-se i pareix ser que el proper dissabte serem prou gent i això molaa,benvinguda saforenca i no patisques pel ritme que com bé deia Pere nosaltres anem a un ritme normalet i anem fent fotos i xarrant.Una coseta,no tindràs res a vore amb la saforenca de valencianisme.com? ai que cotilla que soc i que preguntadoret, Sad

A lo millor també venen una xica de Benidorm i Talo ,però no s'asusteu perquè el Montgó no té crestes ni res massa complicat.

Ací vos pose novament l'enllaç de la ruta que en principi havia pensat i un vídeo d'un altra ruta que es podria fer més avant perquè és més llarga encara que la que farem:

http://www.colla.org/bifurcar.asp?orige=nou&desti=montgoe.html (Aquest enllaç ja el vaig posar i són 4 hores en total)

http://es.youtube.com/watch?v=bnXaY3xIXjY(Aquesta ruta tant ben explicada la podriem deixar per a més endavant quan ja estigam més en forma i tingam més temps)

P.D: Ouantomaca estàs fet un filòleg de primera tirant cap a poeta,jeje i crec que passarem un bon hivern amb moltes rutes,xarrades,esmorzades,alguna cervesa i demés, Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Lula

Lula

Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 29/08/2008
Ubicació : Benissa

MissatgeAssumpte: pujada al Montgó   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDl 08 Set 2008, 18:15

Per on pujareu? Dénia, Xàbia, La Xara o Jesús Pobre?
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDl 08 Set 2008, 19:23

Lula, com va?
Crec que la idea era pujar per Jesus Pobre, però si teniu alguna altra preferència jo crec que fins dijous per la nit podrem anar parlant i posant-nos d´acord. Digueu el que penseu i a vore com ho fem entre tots.
Sobre l´hora d eixida, si Pere no poguera arreglar el compromís que te a les 9, quedar en algun lloc on es puga aparcar sense problemes prop del lloc d´eixida, cap allà a les 9:15 - 9:30 estaria bé. Però si ho arregla, millor es podria quedar una miqueta més matinet, no? Com ho veieu?
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDl 08 Set 2008, 22:32

L´oratge diu que la setmana serà complicada, però el divendres escamparà. Aixina que "no problem". El dissabte les cabres a la muntanya rendeer rendeer rendeer

Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. Mapes

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDt 09 Set 2008, 00:37

lula tambe tens vens al montgo? aixo ja va menejanse i damunt tindrem bon temps , que mes voleu? ja tinc ganes de vorer la marina desde ahi dalt , si no hi ha res de nou a les 9,20 puc estar en el lloc que quedem, de totes maneres ja anem concretant entre tots, bona nit a tots
Tornar a dalt Ir abajo
Lula

Lula

Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 29/08/2008
Ubicació : Benissa

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDt 09 Set 2008, 17:02

Si no passa res extrany, jo i les 2 amiguetes meues de 4 pates anirem, demà de vesprada anem també de Benissa fins a Gata i tornarem amb cotxe per a preparar una caminata que farem diumenge a Benissa, tornant amb tren que penjaré més tard. Si algú vol vindre esta convidat, demà hem quedat a les 5 de la vesprada a l'aparcament del col.legi Manel Bru. Per cert, el diumenge regalarem unes samarretes a tots els participants molt xules, vos recomane que vingueu i arreplegeu la vostra.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDt 09 Set 2008, 19:33

Serem més que mai! quina flipà i podem triar la ruta del montgó per on vullgau però jo pense que la més asequible és la de jesús pobre on el principi del camí està empedrat i tot(tot un luxe).

Lula com ja t'he dit jo el diumenge estaré dormint-la i demà intentaré estar allí a les 5 com ja t'he dit per telèfon.
Vos recomane que la feu ja que tot i anar paral.lela en molts punts per l'autopista hi han moltes pinades i és una pista molt xula.

Si Pere acaba més promte deuriem eixir un poc més matí perquè o sino se'ns farà tard i després tot seràn presses perquè la gent tindrà dinaetes i tal o cerveseta i demés,xD.

Demà ja dimecres i a partir de dijous aneu confirmant l'assistència a la ruteta forera.......
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDt 09 Set 2008, 21:10

Lula, jo també tinc 2 amigues de 4 pates, però no les duré perque una s´emociona massa quan veu gent i es posa pesadeta, i l´altra només fa 2 setmanes que la vaig replegar de la protectora i fa por que es perda o qualsevol cosa... Qui crec que si vol dur la gossa és Pere.
A la ruta de demà segur que no anem, perque acabem a les 18 de treballar. La del diumenge ja et direm algo. Això d´anar a peu i tornar amb trenet està genial. Nosaltres ho solem fer també, i fem avituallament al Bar Corder de Gata, que fan bones picaetes Twisted Evil

Garrotipadur, el camí està empedrat al començament, però crec que hi hà alguna pedra solta...no sé qui la podria haver xafà Laughing

Pere, ja saps si el dissabte pots fugir del compromís de les 9?

L´oratge hui ja diu que el dissabte lluirà el sol cheers

Saforenca, flordeneu i visitants... com ho veieu? cyclops

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
saforenca

saforenca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDt 09 Set 2008, 21:25

Hola a tots!!!

No dic res xq ho veig bé. Very Happy Estic esperant q digueu algo de l'hora i lloc, i si no passa res imprevist, sí q vaig.

Fins prompte. cheers
Tornar a dalt Ir abajo
flordeneu

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 07/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDc 10 Set 2008, 15:49

Hola! el mateix dic jo, estic esperant que concreteu l'hora i el lloc, a mi em va bé. Segurament vindrà alguna amiga/ amic més...
Us informe que Penyaroja farà una eixida a Segària l'11 d'octubre, ja aniré informant-vos de la ruteta per si us abelleix...
Salut! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDc 10 Set 2008, 19:46

Encara no hem proposat cap hora perquè estem pendents de pere i el seu compromís, alien

Molt bona idea lo de la ruta de segària i si feu la de la cara del verger m'havera agradat anar però no podré perquè estaré fora de viatge.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDc 10 Set 2008, 20:49

Pere, manifestaaaaaaaaaat i digues com has quedat, i ja posem hora concreta i lloc concret i tot concret Wink Quedarem en algun lloc fàcil de trobar per a anar ja al lloc d´eixida, no? Pereeeeeeeeeeee!

Ejem...heu vist el mapa de l´oratge? Ha canviat i ara diu que el dissabte cau alguna gota...açò no es de fiar. Ja vorem que diu demà i el divendres. També seria mala pata que donara temporal... scratch Bé, ja ho parlem per ací. Encara que a mi la pluja si vaig equipat, m´agrada What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDc 10 Set 2008, 20:51

flordeneu escrigué:

Us informe que Penyaroja farà una eixida a Segària l'11 d'octubre, ja aniré informant-vos de la ruteta per si us abelleix...
Salut! Very Happy

Ara ja sé qui són els de la bandera... bom jo tirant-li les culpes a garrotipadur, i sereu els de la Penyaroja... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDc 10 Set 2008, 21:02

Ara sino he vist mal des de l'autopista crec que hi ha una bandera francesa,ouentomaca hem culpava a mi i jo la serra de segària és de les que menys he pujat, Twisted Evil

Jo si fa l'aigua que ha fet dies enrere això no és res,després de la pedregà i tronà d'aitana crec que ja estic preparat i a més portaré xubasquero i gorret.

Al final fent un recompte per damunt que som,caps als 10?
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDc 10 Set 2008, 23:06

lol! Ei agafeu paraigues que plouuu, esperem que no acerten en les previsions i tingem bon dia, tambe tindra collons la cosa per una volta que vaig a pujar al montgo i dona aigua Sad de moment no puc fugir del compromis que tinc , aixina que fins les 9,15 no puc estar ahi, hi ha una posibilitat de fugir i m'ho diran dema al migdia aixina que si podeu esperar fins dema per la vespra ........
de totes maneres estaba pensant que si a tots vos be millor quedar mes mati feu la vostra pero en la promesa que vindreu tots un altre dia amb mi al montgo. Ho dic de veres no hi ha cap compromis en mi Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad no en tinc que enfadar ni res ehh. entenc que per anar a la montanya hi ha que eixir mes mati i que per un no es teniu que fotrer tots, de totes maneres dema si pot ser a migdia ho deixe clar, vinga bona nit a tot el mon, ja estem en contacte
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDc 10 Set 2008, 23:59

Ok Pere. Demà per la vesprà, depen de com quedes ja diguem ací l´hora i el lloc exacte.
Sobre el lloc, jo havia pensat el mateix on vaig quedar amb garrotipadur, l´eixida de Gata cap a Xàbia, on està la CAS, perque allí es pot aparcar bé i si s´ha de deixar algun cotxe és bon lloc. Perque allí on comença la ruta no recorde si caben massa cotxes, i a més el lloc és un poc xungo de trobar si no ho coneixes. I per Jesus Pobre no recorde cap lloc on poder aparcar i esperar-nos els uns als altres...si algú en coneix algun que ho diga.
En principi, tots coneixeu la CAS? Està a l´eixida de Gata cap a Xàbia. Eixint per dins de Gata. És una idea... Rolling Eyes

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDj 11 Set 2008, 21:09

Hola gent! a la Cas pense que estaria molt bé així deixem alguns cotxes allí o sino des d'on eixim si és que eixim des de Jesús Pobre allí només caben 2 cotxes.

Lo que diu Pere hem sap mal que no vinga i esperarem a vore si pot canviar el compromís eixe i pugam anar tots.

De tota manera al Montgó podem tornar perquè pots pujar pel camí de les Colònies,per la plana de Sant Jeroni i per molts altres llocs.

Adéu i esperem que el dissabte no faça la calor que ha fet hui..........
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDj 11 Set 2008, 21:48

Ie, ja està clar. Pere pot estar a les 8:30. Aixina que a vore que vos sembla a les 8:30 a la CAS de Gata? SI algú no sap anar que ho diga i faig un plànol o puc esperar-lo a la gasolinera de la Shell de Pedreguer 5 ó 10 minuts abans... Smile

Si no hi ha cap novetat DISSABTE A LES 8:30 A LA CAS DE GATA

I si algú no ho veu clar, que ho diga prompte, i a vore si poguerem aclarir-ho esta nit ja del tot scratch

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDv 12 Set 2008, 09:18

Hola, hola...

Com ningú s´ha queixat de l´hora, entenc que a les 8:30 vos va bé. Saforenca, la CAS està justet eixint cap a Xàbia, només pegues el botet quan pases per damunt la via del tren, que ahí a ma dreta ixint estan urbanitzant, i hi ha una escultura de ferro de Don Quijote i Sancho Panza...no et sona? Si no saps on és, vos espere a les 8:20- 8:25 al bar el Pou? Está només entres a Gata vinguent de Ondara, a la mateixa carretera.La primera casa que ve. Vos espere allí?
En qualsevol cas, el meu tlf es 637057390, per si teniu algun problema per trobar-ho o per aplegar a hora o qualsevol cosa, i no ho podem aclarir per ací Surprised

DISSABTE A LES 8:30 A GATA

Fem una llista?

- Pere
- Santi, que sòc jo.
- garrotipadur

Apunteu-vos! Si algun lector, registrat o no, vol vindre que s´alliste també Smile

Au! :sleep:DISSABTE A LES 8:30 A GATA
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDv 12 Set 2008, 20:16

lula tu vens?

a mi m'ha dit la xica de benidorm que no pot vindre
Tornar a dalt Ir abajo
saforenca

saforenca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. EmptyDv 12 Set 2008, 20:25

Hola de nou Exclamation

Crec que ho trobaré, i si no ja us cride.... affraid .

Fins demà a les 8:30.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.   Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses. Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta I. EL Montgó. Dissabte 13 de setembre? Tema per a parlar-ho i aclarir coses.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent