Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Qui som? El fil de presentació

+12
xuspití
Garramanxes
miquel81
blaiser
Lula
aixa
flordeneu
garrotipadur
xabiera
saforenca
pere
ouantomaca
16 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Qui som? El fil de presentació Empty
MissatgeAssumpte: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 15 Set 2008, 20:20

En altres llocs, hem vist creats fils de presentació, i sembla una bona manera per coneixer una miqueta més a la gent, i per trencar el gel, sobretot la gent més nova que pot sentir-se desubicada les primeres vegades que entra a un fòrum.
Per açò es crea este fil. Aixina mig de broma mig en serio, per a fer-ho més senzill ho fem tipo interrogatori si vos sembla Rolling Eyes

Els camps a omplir son els següents:

-----------------------------------
* Nom:

* Edat:

* Poble:

* Estudies o treballes?

Carn o peix?

Cassalla o burret?

Un llibre:

Una cançò:

Paella o putxero?:

Com has aplegat fins ací?:

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! :

Esplaiat a gust:

-----------------------------
* (camps opcionals)

Au! Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 15 Set 2008, 20:32

Començe jo, sino "pa que parlava"... Wink

* Nom:
Santi

* Edat:
31, sense voler-ne tants...

* Poble:
Teulà en valencià de poble, Teulada en finolis.

* Estudies o treballes?:
Treballe, perque quan tocava no vaig voler estudiar

Carn o peix?
Tinc bona gana, de veres. Això si, el peix amb molta punxa considere que és perdre el temps. Rap, gambetes i eixes coses m´agraden més

Cassalla o burret?
Burret. Però fa poc mos agrada això del canariet i estem prenent bon vici

Un llibre:
La voz dormida, de Dulce Chacón. Histories de la guerra civil que t´aborronen, i més quan te´n adones que està escrit a partir de històries reals

Una cançò:
M´agrada molt, molt, molt, "sent la nit" de Kabul Babà, que és una versió del Save tonight, de Eagle Eye Cherry.

Paella o putxero?:
Paella amb amics, i putxero amb familia. Que bé ho he apanyat, ehhh

Com has aplegat fins ací?:
Passaparaula!

Tinc fotos al Flickr, http://www.flickr.com/photos/ouantomaca/ , i un blog una miqueta abandonat, http://ouantomaca.blogspot.com/

Esplaiat a gust:
Poca cosa...espere que açò arranque i siga un lloc agradable d´encontre per a la gent de per ací. Per això va ser creat, i eixa és la il.lusió.

Au! Següent! Arrow
Tornar a dalt Ir abajo
pere

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 11/08/2008
Ubicació : teulada

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 15 Set 2008, 21:07

Nom: Pere

Edat: uff uns quants ja , que faig o dic o no ho dic Exclamation va 37

Poble: soc del poble que mes habitants te arreu del mon Very Happy del poble dels teuladins Bella Teula ..... Laughing

Estudies o treballes? treballe

Carn o peix? unes gambetes, la sepia , el polpet i poc mes de la mar a mi lo que se me dona be es pegar mossos ben grans a un bon tros de carn

Cassalla o burret? la cassalla fa rialla i lo que mes falta tinc es de riurer aixina que cassalla o els canariets a l'estiu van molt be

Un llibre: sere classic i triare els pilars de la terra o la serie els fills de la terra , molt recomanable si podeu i teniu ganes llegiulo

Una cançò: uff molt dificil triarne una , pero si hi ha que triar Exclamation riders on the storm de The Doors , impresionant

Paella o putxero?: ouantomaca jajajaj, va si no en tens que denunciar per copiarte dire lo mateix que ouantomaca , la paella amb els amics i el putxero amb la familia

Com has aplegat fins ací?: soc de un carrer de "cotilles" aixina que de tot es parla per aqui, no ara en serio per mig de ouantomaca

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! :http://www.flickr.com/photos/28536740@N06/

Esplaiat a gust:uff trobe que ja he dit tantes bobades que ja no en queda molt que dir Embarassed simplement que espere que ja que em escomençat a rodar , aixo no pare i que cada dia siguem mes
Tornar a dalt Ir abajo
saforenca

saforenca

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 06/09/2008
Ubicació : La Safor

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 15 Set 2008, 21:21

* Nom:Àngela

* Edat:30

* Poble:Piles (La Safor, pero estime La Marina, eh!! Basketball )

* Estudies o treballes?M'encantaria continuar estudiant, més que res per no matinar, pero la hipoteca no es paga sola...

Carn o peix?Peix, per supost. No m'agrada la carn

Cassalla o burret? Burret, amb fanta de llima drunken )

Un llibre:Els llibres que més m'han marcat són: El libro de las alucinaciones de José Hierro en castellà, i Júlia d'Isabel-Clara Simó en la nostra llengua.

Una cançò:Angie dels Rolling (no sé perque serà... Wink

Paella o putxero?: Paella

Com has aplegat fins ací?: Ostres, ni ho recorde... buscant rutes per a fer per la muntanya... Vixca Google!! cheers

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : No, alguns ja sabeu que sóc negà per a l'informàtica Embarassed

Esplaiat a gust: No puc, sóc massa timida No

Això és tot, per a mes senyes pregunteu. Dw
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

Nombre de missatges : 81
Data d'inscripció : 27/07/2008
Ubicació : xabia

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 15 Set 2008, 23:57

* Nom: Silvia

* Edat: 27

* Poble: Xábia o Jávea para los turistas i el resto de España perque vamos dius que eres de Xábia i no santeren de res hasta que dius Jávea

* Estudies o treballes? treballe,encara que alguns diuen que aso meu no es fer faena i que sempre estic de vacances...bueno la veritat esque ara estic de vacances jejjeje Cool

Carn o peix? peix,no puc evitarho mencanta el peix i tot el que vinga de la mar

Cassalla o burret? ni un ni latre,jo soc mes de beefeater an llima o vodka blau an llima

Un llibre: revistes,no tinc paciencia pera acabar un llibre,els tinc tots escomençats i no he acabat cap Embarassed ,bueno uno el de Los grupos Sanguineos y la alimentación

Una cançò: buah no puc dirne una! pero els meus gustos son el pop rock i grups com Hombres G,El Canto del Loco,Green Day,Chili Pepers, Simple Plan....

Paella o putxero?: Paella

Com has aplegat fins ací?: per enchufe jajajaja,que va, per mig de ouantomaca

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : tinc un space, http://silvia-xabia.spaces.live.com/ i aso pero nomes es de fotos taurines, http://www.flickr.com/photos/bousalcarrer/

Esplaiat a gust: que es Esplaiat??
Tornar a dalt Ir abajo
http://silvia-xabia.spaces.live.com/
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDt 16 Set 2008, 21:58

* Nom: víctor

* Edat: l'edat de Cristo,33,xD

* Poble: ara Benissa però soc d'Ondara

* Estudies o treballes? treballe a Ondara i per tot el País Valencià

Carn o peix? les dos coses,sóc un fartó

Cassalla o burret? ni una cosa ni l'altra,vodka amb taronja i vinet

Un llibre: sóc més de revistes i diaris però per citar-ne un El Carxe(recull literari en valencià a terres murcianes)

Una cançò: qualsevol de U2 per exemple

Paella o putxero?: m'agrada tot com deia abans......

Com has aplegat fins ací?: per ouantomaca

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : n'he tinc vàries, www.tiocuc.blogspot.com , www.fentmarxa.blogspot.com , www.penyamortsdefam.blogspot.com ,etc

Esplaiat a gust:
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
flordeneu

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 07/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDc 17 Set 2008, 16:32

* Nom: Ester

* Edat: 29

* Poble: El Verger

* Estudies o treballes? Visc la vida, m'agrada la meua feina

Carn o peix? Depén

Cassalla o burret? Burret

Un llibre: uf! que difícil, en citaria tants... M'agrada molt llegir M.Kundera, R. Kapucinsky, P. Calders, J. Fuster, C. Riera, J. Gaarder...entre molts

Una cançó: Imagine

Paella o putxero? Les dos coses, però la paella de verdures

Com has aplegat fins ací? per un enllaç que va penjar una amiga a la web del poble: www.elverger.ws

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : per si teniu curiositat: www.penyaroja.org i www.amelverger.es

Esplaiat a gust: uf! no tinc prou espai! A vore si un dia d'estos arreglem el món (que es diu) amb la companyia dels elements de la pregunta 4...
Ha estat divertit el qüestionari, he hagut de pensar en allò que m'agrada més, cosa que no faig massa a sovint... La veritat és que no resulta massa fàcil el tema de la música i els llibres, tinc moltes músiques i lectures que m'encanten, tot allò que em fa sentir bé em perd... Pel que fa al menjar i al beure igual
Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
flordeneu

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDc 17 Set 2008, 16:37

Xe, quan parlava d'arreglar el món em referia a la pregunta 6 , la del burret i la cassalla... Exclamation
I la segona adreça que he posat és www.musicalelverger.com , ho sent...
Vinga, a passar-ho bé! tongue
Tornar a dalt Ir abajo
flordeneu

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDc 17 Set 2008, 16:39

http://www.musicalelverger.com/
Ai, a vore si ara va de bo...
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 18/08/2008
Ubicació : calp

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDc 17 Set 2008, 18:35

* Nom: rosalén

* Edat:24.. per lo que veig la mes petita... per ara

* Poble: calp ...

* Estudies o treballes? treballe... pensativa en tornar a estudiar!!!

Carn o peix? les dos coses ... els peixets fregits, xopets, calamars... tornen boja...

Cassalla o burret? cassalla... per animar la nit!! burret... per aguantar les festes llargues!!!

Un llibre: ara mateix la catedral del mar molt bon llibre... i La Drova a través del temps...

Una cançó: moltes... l'amor es deu en barca...camins...

Paella o putxero?: paelleta en carn i cigrons... i olla en festes!!!

Com has aplegat fins ací?:... buscant informació de concerts...

Esplaiat a gust:... pense que aquesta pagina es lo millor que hi ha... i molt de gust de conéixer gent de la marina!!!

Editat per darrera vegada per aixa el Dt 07 Oct 2008, 13:58, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Lula

Lula

Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 29/08/2008
Ubicació : Benissa

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDc 17 Set 2008, 20:05

* Nom: Xavi

* Edat: L'edat de Crist

* Poble: Benissa

* Estudies o treballes? Treballe

Carn o peix? Les 2 coses, a la meua edat un dels millors plaers ja es el bon menjar.

Cassalla o burret? Voldreu dir, cassalla I burret

Un llibre: Complicat triar-ne un, però així de memòria vos recomane 3 novel.les: Júlia d'Isabel-Clara Simo, L'Alquimista de Paulo Coello i La cara oculta de la lluna de Pasqual Mas, però si he de triar-ne un el Tirant Lo Blanch de Joanot Martorell.

Una cançò: Encara més complicat, m'agrada tot tipus de música, perquè hi ha música per a tots els moments, però estaria entre aquestes, rock-pop (anglés, castellá i català) With or without you d'U2, Hechizo de Heroes del Silencio i L'empordà de Sopa de Cabra, tranquiletes i pel mateix ordre Knocking on heaven's door del Bob Dylan, Pero a tu lado de Los Secretos i Que tinguem sort del Lluís Llach, però si he de triar-ne una Imagine de John Lennon

Paella o putxero?: M'agraden les 2, qui vullga convidar-me no s'arrepentira, no caldrà escurar.

Com has aplegat fins ací?: Gràcies a Garrotipadur

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : No encara.

Esplaiat a gust: Literatura, música i el cinema. Va, a vore, 3 pelis, una ianqui, l'altra europea i l'altra "espanyola": Forrest Gump Robert Zemeckis, La vida es bella de Roberto Benigni i Bienvenido Mister Marshall de Luis Garcia Berlanga, però si he de triar-ne una El gran dictador de Charles Chaplin.

Si, ja, ja se, en costa pendre decissions pale
Tornar a dalt Ir abajo
blaiser

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 06/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 06 Oct 2008, 21:54

Hola a tots i totes!

Nom:
Blai.

Edat:
19.

Poble:
Pedreguer.

Estudies o treballes?
Estudie Història.

Carn o peix?
Generalment carn.

Cassalla o burret?
Burret.

Un llibre:
"Els treballs perduts" de Joan Francesc Mira

Una cançò:
Ara mateix estic escoltant Heaven and Hell de Black Sabbath.

Paella o putxero?
Paella!

Com has aplegat fins ací?
Pegant bacs.

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita!
www.blaiserver.net

Esplaiat a gust:
Bé, a vore si des d'ací anem fent comarca entre tots.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blaiserver.net
miquel81

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 14/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDc 17 Des 2008, 11:44

* Nom: miguel

* Edat: 27

* Poble: Teulá, com diem els que som de prop

* Estudies o treballes? treballe treballe, pero sempre estic estudiant algo

Carn o peix? jo soc de carn, el peix bo es pero.......

Cassalla o burret? la cassalla es bona eee???? si pero com crema, preferixc el burret, es la beguda de reunions per exelencia

Un llibre: en la lectura em pilleu, no pot ser xe¡¡¡¡¡

Una cançò: qualsevol de vangelis o mike olfield, i si voleu musica en valencia pues aspencat, son bonissims

Paella o putxero?: que bo un putxeret, aiiii mare, la boca s'em fa aigua

Com has aplegat fins ací?: be, com hem aplegat aci, bona pregunteta, el dumenge pasat vam participar en la mitja marato de muntanya a olta, i un bon xic em va dir..... " mosatro tenim un lloc on posem rutes, parlem de coses interesants i tal, es diu somdelamarina.tk. entra i voras" .... i be, aci estic

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : va nem a fer propaganda: http://www.flickr.com/photos/fotomferrer

Esplaiat a gust: pues a vore si poquet a poquet anem coneguent la comarca, que hi han llocs molt bonics per a vore, molt prop, i no estem disfrutant-los, no vos pareix????
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDj 01 Gen 2009, 16:18

áqui no estem tots...falta gent....
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 05 Gen 2009, 02:42

vaja que en falten,molta visita però poc de parlar,a vore si s'anima la gent..........
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
hues6s-
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDv 09 Gen 2009, 00:53

Bueno, encara no man tornat el email per acabar de registrarme aixina que mentres soc usuaria convidà Razz

* Nom: Miriam

* Edat: 18

* Poble: Xàbia/Jávea

* Estudies o treballes? Estudie 2º batx

Carn o peix? magrada molt més la carn

Cassalla o burret? les dos coses

Un llibre: qualsevolt d' Agatha Christie

Una cançò: the show must go on, de queen

Paella o putxero?: paella....!!!

Com has aplegat fins ací?: pel facebook

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : el meu equip de bàsquet (no se si alguna d'elles estarà per aki) te un blog:
Tornar a dalt Ir abajo
usuari
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDv 09 Gen 2009, 10:49

Benvinguda hues6s!

Si tens hotmail, mira si el mail de confirmació de registre se´n ha anat a la "bandeja de correo no deseado". Sol passar Wink I torna a posar el blog del teu equip de bàsket, que si escrius com a "no registrat" no es poden publicar enllaços

Bon dia! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Garramanxes

Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 23/06/2008
Ubicació : Pego

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 12 Gen 2009, 15:00

* Nom: Saül

* Edat:22

* Poble: Pego

* Estudies o treballes? Treballe

Carn o peix? Carn,encara que no desprecie el bon marisc. XD

Cassalla o burret? una cassalla per cada tres burrets
Un llibre: Tirnant lo Blanch

Una cançò: Alguna del Sifoner

Paella o putxero?: paella hui i putxero demà.

Com has aplegat fins ací?: no ho recorde

Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! :http://saulortola.wordpress.com/
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.myspace.com/casalpego
xuspití

xuspití

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 13/04/2009

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDl 13 Abr 2009, 23:05

Nom
Cent

Edat
Trenta

Poble
Pego

Estudies o treballes?
Faig com si treballara

Carn o peix?

Casalla pirat

Cassalla o burret?

Bacardi

Un llibre
Dos

Una cançò

"Soy minero"

Paella o putxero?
Un bon paelló

Com has aplegat fins ací?
Per eixa moda nova de fer grups en el facebook... qui ha sigut el que ha penjat la direcció?

Tens lloc web?
Moleste?

Jo que visc en la frontera haig d'avisar-vos del alt perill que correm els de la Marina de contagiar-nos del mal rollo dels de la Safor... aneu amb conte!

PD: Ah! I m'alegre de coneixer-vos a tots! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDt 14 Abr 2009, 01:00

ja van els pikes entre comarqueees? jajajajajajajajaaja els de la safor tenen mal royo??? axo no eu sabia jooooo
Tornar a dalt Ir abajo
xuspití

xuspití

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDt 14 Abr 2009, 01:11

No ho saps tú bé! Jo quan passe per la general d'Oliva sempre sempre alce les finestres... encara que faça calor!
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDt 14 Abr 2009, 01:12

.....jajajajajajaja ok,ja estem sobre avis
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDt 14 Abr 2009, 21:10

Ie xuspití, benvingut! cheers santa cheers santa cheers
Anàvem a fer el soterrament del fòrum perque el teniem abandonat, i quina sorpresa més grata! Tu en 1 dia has escrit més missatges que la resta d´usuaris en 3 mesos Embarassed Embarassed Embarassed

Gràcies i esperem que estigues a gust per ací. Ves amb compte amb la xabiera que és roin de mala classe Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
xuspití

xuspití

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDc 15 Abr 2009, 00:21

Ei... i perquè soterrarlo? Jo el veig bona idea... només falta anar siguent pesat amb els coneguts per a que proven això de forumejar (m'he inventat una paraula?)
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació EmptyDc 15 Abr 2009, 12:41

Benvingut Xuspití!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Qui som? El fil de presentació
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent