| Som de la Marina! Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn. |
|
| Qui som? El fil de presentació | |
|
+12xuspití Garramanxes miquel81 blaiser Lula aixa flordeneu garrotipadur xabiera saforenca pere ouantomaca 16 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Qui som? El fil de presentació Dl 15 Set 2008, 20:20 | |
| En altres llocs, hem vist creats fils de presentació, i sembla una bona manera per coneixer una miqueta més a la gent, i per trencar el gel, sobretot la gent més nova que pot sentir-se desubicada les primeres vegades que entra a un fòrum. Per açò es crea este fil. Aixina mig de broma mig en serio, per a fer-ho més senzill ho fem tipo interrogatori si vos sembla Els camps a omplir son els següents: ----------------------------------- * Nom: * Edat: * Poble: * Estudies o treballes? Carn o peix? Cassalla o burret? Un llibre: Una cançò: Paella o putxero?: Com has aplegat fins ací?: Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : Esplaiat a gust: ----------------------------- * (camps opcionals) ----------------------------- Au! | |
| | | ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 15 Set 2008, 20:32 | |
| Començe jo, sino "pa que parlava"... ----------------------------------- * Nom: Santi * Edat: 31, sense voler-ne tants... * Poble: Teulà en valencià de poble, Teulada en finolis. * Estudies o treballes?: Treballe, perque quan tocava no vaig voler estudiar Carn o peix? Tinc bona gana, de veres. Això si, el peix amb molta punxa considere que és perdre el temps. Rap, gambetes i eixes coses m´agraden més Cassalla o burret? Burret. Però fa poc mos agrada això del canariet i estem prenent bon vici Un llibre: La voz dormida, de Dulce Chacón. Histories de la guerra civil que t´aborronen, i més quan te´n adones que està escrit a partir de històries reals Una cançò: M´agrada molt, molt, molt, "sent la nit" de Kabul Babà, que és una versió del Save tonight, de Eagle Eye Cherry. Paella o putxero?: Paella amb amics, i putxero amb familia. Que bé ho he apanyat, ehhh Com has aplegat fins ací?: Passaparaula! Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : Tinc fotos al Flickr, http://www.flickr.com/photos/ouantomaca/ , i un blog una miqueta abandonat, http://ouantomaca.blogspot.com/ Esplaiat a gust: Poca cosa...espere que açò arranque i siga un lloc agradable d´encontre per a la gent de per ací. Per això va ser creat, i eixa és la il.lusió. ----------------------------- Au! Següent! | |
| | | pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 15 Set 2008, 21:07 | |
| Nom: Pere Edat: uff uns quants ja , que faig o dic o no ho dic va 37 Poble: soc del poble que mes habitants te arreu del mon del poble dels teuladins Bella Teula ..... Estudies o treballes? treballe Carn o peix? unes gambetes, la sepia , el polpet i poc mes de la mar a mi lo que se me dona be es pegar mossos ben grans a un bon tros de carn Cassalla o burret? la cassalla fa rialla i lo que mes falta tinc es de riurer aixina que cassalla o els canariets a l'estiu van molt be Un llibre: sere classic i triare els pilars de la terra o la serie els fills de la terra , molt recomanable si podeu i teniu ganes llegiulo Una cançò: uff molt dificil triarne una , pero si hi ha que triar riders on the storm de The Doors , impresionant Paella o putxero?: ouantomaca jajajaj, va si no en tens que denunciar per copiarte dire lo mateix que ouantomaca , la paella amb els amics i el putxero amb la familia Com has aplegat fins ací?: soc de un carrer de "cotilles" aixina que de tot es parla per aqui, no ara en serio per mig de ouantomaca Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! :http://www.flickr.com/photos/28536740@N06/ Esplaiat a gust:uff trobe que ja he dit tantes bobades que ja no en queda molt que dir simplement que espere que ja que em escomençat a rodar , aixo no pare i que cada dia siguem mes | |
| | | saforenca
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 06/09/2008 Edad : 46 Ubicació : La Safor
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 15 Set 2008, 21:21 | |
| * Nom:Àngela * Edat:30 * Poble:Piles (La Safor, pero estime La Marina, eh!! ) * Estudies o treballes?M'encantaria continuar estudiant, més que res per no matinar, pero la hipoteca no es paga sola... Carn o peix?Peix, per supost. No m'agrada la carn Cassalla o burret? Burret, amb fanta de llima ) Un llibre:Els llibres que més m'han marcat són: El libro de las alucinaciones de José Hierro en castellà, i Júlia d'Isabel-Clara Simó en la nostra llengua. Una cançò:Angie dels Rolling (no sé perque serà... Paella o putxero?: Paella Com has aplegat fins ací?: Ostres, ni ho recorde... buscant rutes per a fer per la muntanya... Vixca Google!! Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : No, alguns ja sabeu que sóc negà per a l'informàtica Esplaiat a gust: No puc, sóc massa timida Això és tot, per a mes senyes pregunteu. Dw | |
| | | xabiera
Nombre de missatges : 81 Data d'inscripció : 27/07/2008 Edad : 43 Ubicació : xabia
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 15 Set 2008, 23:57 | |
| * Nom: Silvia * Edat: 27 * Poble: Xábia o Jávea para los turistas i el resto de España perque vamos dius que eres de Xábia i no santeren de res hasta que dius Jávea * Estudies o treballes? treballe,encara que alguns diuen que aso meu no es fer faena i que sempre estic de vacances...bueno la veritat esque ara estic de vacances jejjeje Carn o peix? peix,no puc evitarho mencanta el peix i tot el que vinga de la mar Cassalla o burret? ni un ni latre,jo soc mes de beefeater an llima o vodka blau an llima Un llibre: revistes,no tinc paciencia pera acabar un llibre,els tinc tots escomençats i no he acabat cap ,bueno uno el de Los grupos Sanguineos y la alimentación Una cançò: buah no puc dirne una! pero els meus gustos son el pop rock i grups com Hombres G,El Canto del Loco,Green Day,Chili Pepers, Simple Plan.... Paella o putxero?: Paella Com has aplegat fins ací?: per enchufe jajajaja,que va, per mig de ouantomaca Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : tinc un space, http://silvia-xabia.spaces.live.com/ i aso pero nomes es de fotos taurines, http://www.flickr.com/photos/bousalcarrer/ Esplaiat a gust: que es Esplaiat?? | |
| | | garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dt 16 Set 2008, 21:58 | |
| * Nom: víctor
* Edat: l'edat de Cristo,33,xD
* Poble: ara Benissa però soc d'Ondara
* Estudies o treballes? treballe a Ondara i per tot el País Valencià
Carn o peix? les dos coses,sóc un fartó
Cassalla o burret? ni una cosa ni l'altra,vodka amb taronja i vinet
Un llibre: sóc més de revistes i diaris però per citar-ne un El Carxe(recull literari en valencià a terres murcianes)
Una cançò: qualsevol de U2 per exemple
Paella o putxero?: m'agrada tot com deia abans......
Com has aplegat fins ací?: per ouantomaca
Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : n'he tinc vàries, www.tiocuc.blogspot.com , www.fentmarxa.blogspot.com , www.penyamortsdefam.blogspot.com ,etc
Esplaiat a gust: | |
| | | flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 17 Set 2008, 16:32 | |
| * Nom: Ester * Edat: 29 * Poble: El Verger * Estudies o treballes? Visc la vida, m'agrada la meua feina Carn o peix? Depén Cassalla o burret? Burret Un llibre: uf! que difícil, en citaria tants... M'agrada molt llegir M.Kundera, R. Kapucinsky, P. Calders, J. Fuster, C. Riera, J. Gaarder...entre molts Una cançó: Imagine Paella o putxero? Les dos coses, però la paella de verdures Com has aplegat fins ací? per un enllaç que va penjar una amiga a la web del poble: www.elverger.ws Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : per si teniu curiositat: www.penyaroja.org i www.amelverger.es Esplaiat a gust: uf! no tinc prou espai! A vore si un dia d'estos arreglem el món (que es diu) amb la companyia dels elements de la pregunta 4... Ha estat divertit el qüestionari, he hagut de pensar en allò que m'agrada més, cosa que no faig massa a sovint... La veritat és que no resulta massa fàcil el tema de la música i els llibres, tinc moltes músiques i lectures que m'encanten, tot allò que em fa sentir bé em perd... Pel que fa al menjar i al beure igual | |
| | | flordeneu
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 17 Set 2008, 16:37 | |
| Xe, quan parlava d'arreglar el món em referia a la pregunta 6 , la del burret i la cassalla... I la segona adreça que he posat és www.musicalelverger.com , ho sent... Vinga, a passar-ho bé! | |
| | | flordeneu
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 17 Set 2008, 16:39 | |
| http://www.musicalelverger.com/ Ai, a vore si ara va de bo... | |
| | | aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 17 Set 2008, 18:35 | |
| * Nom: rosalén
* Edat:24.. per lo que veig la mes petita... per ara
* Poble: calp ...
* Estudies o treballes? treballe... pensativa en tornar a estudiar!!!
Carn o peix? les dos coses ... els peixets fregits, xopets, calamars... tornen boja...
Cassalla o burret? cassalla... per animar la nit!! burret... per aguantar les festes llargues!!!
Un llibre: ara mateix la catedral del mar molt bon llibre... i La Drova a través del temps...
Una cançó: moltes... l'amor es deu en barca...camins...
Paella o putxero?: paelleta en carn i cigrons... i olla en festes!!!
Com has aplegat fins ací?:... buscant informació de concerts...
Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! :
Esplaiat a gust:... pense que aquesta pagina es lo millor que hi ha... i molt de gust de conéixer gent de la marina!!!
Editat per darrera vegada per aixa el Dt 07 Oct 2008, 13:58, editat 1 cop en total | |
| | | Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 17 Set 2008, 20:05 | |
| * Nom: Xavi * Edat: L'edat de Crist * Poble: Benissa * Estudies o treballes? Treballe Carn o peix? Les 2 coses, a la meua edat un dels millors plaers ja es el bon menjar. Cassalla o burret? Voldreu dir, cassalla I burret Un llibre: Complicat triar-ne un, però així de memòria vos recomane 3 novel.les: Júlia d'Isabel-Clara Simo, L'Alquimista de Paulo Coello i La cara oculta de la lluna de Pasqual Mas, però si he de triar-ne un el Tirant Lo Blanch de Joanot Martorell. Una cançò: Encara més complicat, m'agrada tot tipus de música, perquè hi ha música per a tots els moments, però estaria entre aquestes, rock-pop (anglés, castellá i català) With or without you d'U2, Hechizo de Heroes del Silencio i L'empordà de Sopa de Cabra, tranquiletes i pel mateix ordre Knocking on heaven's door del Bob Dylan, Pero a tu lado de Los Secretos i Que tinguem sort del Lluís Llach, però si he de triar-ne una Imagine de John Lennon Paella o putxero?: M'agraden les 2, qui vullga convidar-me no s'arrepentira, no caldrà escurar. Com has aplegat fins ací?: Gràcies a Garrotipadur Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : No encara. Esplaiat a gust: Literatura, música i el cinema. Va, a vore, 3 pelis, una ianqui, l'altra europea i l'altra "espanyola": Forrest Gump Robert Zemeckis, La vida es bella de Roberto Benigni i Bienvenido Mister Marshall de Luis Garcia Berlanga, però si he de triar-ne una El gran dictador de Charles Chaplin. Si, ja, ja se, en costa pendre decissions | |
| | | blaiser
Nombre de missatges : 2 Data d'inscripció : 06/10/2008
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 06 Oct 2008, 21:54 | |
| Hola a tots i totes!
Nom: Blai.
Edat: 19.
Poble: Pedreguer.
Estudies o treballes? Estudie Història.
Carn o peix? Generalment carn.
Cassalla o burret? Burret.
Un llibre: "Els treballs perduts" de Joan Francesc Mira
Una cançò: Ara mateix estic escoltant Heaven and Hell de Black Sabbath.
Paella o putxero? Paella!
Com has aplegat fins ací? Pegant bacs.
Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! www.blaiserver.net
Esplaiat a gust: Bé, a vore si des d'ací anem fent comarca entre tots. | |
| | | miquel81
Nombre de missatges : 7 Data d'inscripció : 14/12/2008
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 17 Des 2008, 11:44 | |
| ----------------------------------- * Nom: miguel
* Edat: 27
* Poble: Teulá, com diem els que som de prop
* Estudies o treballes? treballe treballe, pero sempre estic estudiant algo
Carn o peix? jo soc de carn, el peix bo es pero.......
Cassalla o burret? la cassalla es bona eee???? si pero com crema, preferixc el burret, es la beguda de reunions per exelencia
Un llibre: en la lectura em pilleu, no pot ser xe¡¡¡¡¡
Una cançò: qualsevol de vangelis o mike olfield, i si voleu musica en valencia pues aspencat, son bonissims
Paella o putxero?: que bo un putxeret, aiiii mare, la boca s'em fa aigua
Com has aplegat fins ací?: be, com hem aplegat aci, bona pregunteta, el dumenge pasat vam participar en la mitja marato de muntanya a olta, i un bon xic em va dir..... " mosatro tenim un lloc on posem rutes, parlem de coses interesants i tal, es diu somdelamarina.tk. entra i voras" .... i be, aci estic
Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : va nem a fer propaganda: http://www.flickr.com/photos/fotomferrer
Esplaiat a gust: pues a vore si poquet a poquet anem coneguent la comarca, que hi han llocs molt bonics per a vore, molt prop, i no estem disfrutant-los, no vos pareix???? | |
| | | xabiera
Nombre de missatges : 81 Data d'inscripció : 27/07/2008 Edad : 43 Ubicació : xabia
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dj 01 Gen 2009, 16:18 | |
| áqui no estem tots...falta gent.... | |
| | | garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 05 Gen 2009, 02:42 | |
| vaja que en falten,molta visita però poc de parlar,a vore si s'anima la gent.......... | |
| | | hues6s- Invitat
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dv 09 Gen 2009, 00:53 | |
| Bueno, encara no man tornat el email per acabar de registrarme aixina que mentres soc usuaria convidà * Nom: Miriam * Edat: 18 * Poble: Xàbia/Jávea * Estudies o treballes? Estudie 2º batx Carn o peix? magrada molt més la carn Cassalla o burret? les dos coses Un llibre: qualsevolt d' Agatha Christie Una cançò: the show must go on, de queen Paella o putxero?: paella....!!! Com has aplegat fins ací?: pel facebook Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! : el meu equip de bàsquet (no se si alguna d'elles estarà per aki) te un blog: |
| | | usuari Invitat
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dv 09 Gen 2009, 10:49 | |
| Benvinguda hues6s! Si tens hotmail, mira si el mail de confirmació de registre se´n ha anat a la "bandeja de correo no deseado". Sol passar I torna a posar el blog del teu equip de bàsket, que si escrius com a "no registrat" no es poden publicar enllaços Bon dia! |
| | | Garramanxes
Nombre de missatges : 20 Data d'inscripció : 23/06/2008 Edad : 38 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 12 Gen 2009, 15:00 | |
| * Nom: Saül
* Edat:22
* Poble: Pego
* Estudies o treballes? Treballe
Carn o peix? Carn,encara que no desprecie el bon marisc. XD
Cassalla o burret? una cassalla per cada tres burrets Un llibre: Tirnant lo Blanch
Una cançò: Alguna del Sifoner
Paella o putxero?: paella hui i putxero demà.
Com has aplegat fins ací?: no ho recorde
Tens lloc web? Fes-te propaganda debades, aprofita! :http://saulortola.wordpress.com/ | |
| | | xuspití
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 13/04/2009 Edad : 46 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 13 Abr 2009, 23:05 | |
| NomCentEdatTrenta PoblePegoEstudies o treballes?Faig com si treballara Carn o peix?Casalla Cassalla o burret?BacardiUn llibreDos Una cançò"Soy minero"Paella o putxero?Un bon paellóCom has aplegat fins ací?Per eixa moda nova de fer grups en el facebook... qui ha sigut el que ha penjat la direcció?Tens lloc web?Moleste?Jo que visc en la frontera haig d'avisar-vos del alt perill que correm els de la Marina de contagiar-nos del mal rollo dels de la Safor... aneu amb conte! PD: Ah! I m'alegre de coneixer-vos a tots! | |
| | | xabiera
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dt 14 Abr 2009, 01:00 | |
| ja van els pikes entre comarqueees? jajajajajajajajaaja els de la safor tenen mal royo??? axo no eu sabia jooooo | |
| | | xuspití
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 13/04/2009 Edad : 46 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dt 14 Abr 2009, 01:11 | |
| No ho saps tú bé! Jo quan passe per la general d'Oliva sempre sempre alce les finestres... encara que faça calor! | |
| | | xabiera
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dt 14 Abr 2009, 01:12 | |
| .....jajajajajajaja ok,ja estem sobre avis | |
| | | ouantomaca
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dt 14 Abr 2009, 21:10 | |
| | |
| | | xuspití
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 00:21 | |
| Ei... i perquè soterrarlo? Jo el veig bona idea... només falta anar siguent pesat amb els coneguts per a que proven això de forumejar (m'he inventat una paraula?) | |
| | | talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 12:41 | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació | |
| |
| | | | Qui som? El fil de presentació | |
|