| Qui som? El fil de presentació | |
|
+12xuspití Garramanxes miquel81 blaiser Lula aixa flordeneu garrotipadur xabiera saforenca pere ouantomaca 16 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
xabiera
Nombre de missatges : 81 Data d'inscripció : 27/07/2008 Edad : 43 Ubicació : xabia
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 13:09 | |
| Ira lo q an diuuu!!!!!!!!……que jo no soc roin de mala clase xaaaaa jajaja | |
|
| |
Cinderella
Nombre de missatges : 14 Data d'inscripció : 15/04/2009 Edad : 42
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 17:51 | |
| Hola a tots i a totes!!!!
Nom: Ania
Edat: 26
Poble: Pamis
-Estudies o treballes? Treballe
-Carn o peix? Peix
-Cassalla o burret? un poc de cada
-Un llibre: Un que he começat: Los pilares de la tierra
-Una cançò: Moltes: d'amaral, la quinta estación
-Paella o putxero: Fideuá
Com has aplegat fins aci? Per un conegut, xuspiti.
Esplaiat a gust:
No cal, tinc vergonya, jeje. | |
|
| |
xuspití
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 13/04/2009 Edad : 46 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 18:16 | |
| Hola...Ania? Jeje
Vergonya de qué? Malament comences... aixina com has de contar-nos el acudit picant que tot nou usuari conta quan entra al fòrum? | |
|
| |
Cinderella
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 18:30 | |
| ahh es que no m'enterat d lo de l'acudit picant!!!jeje | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 19:47 | |
| Salutaciondes de ondara Ania , i benvinguda | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 22:39 | |
| Hola Cinderella, benvinguda! Li haurem de donar un premi a xuspití per la vida que ha donat i que ha portat al fòrum I Talo, tu molt de donar benvingudes, però encara no t´has presentat jojojo quina pillà! Ja tardes! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 22:59 | |
| Vinga doncs seguire el protocol... Soc talo , de ondara , molt wapo , gran persona i millor amant El meu menjar preferit es el arroç a banda. M'agrada la musica combativa i el thrash metal. Visc amb simbiosis amb la montanya , no soc res sense ella... L'altra esport que practique es el kung-fu , com bruce lee , uaiaaaaaaaaaaaaaaaa Soc del barça , des de sempre i per sempre. Com a ideologia politica soc comunista , pero no milite en cap partit. I lo millor millorissim de tot es una bona cervesa fresqueta i un canariet, vamoooooooooooooooooooos! | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 15 Abr 2009, 23:32 | |
| benvinguda.
tindrem que donar-li un premi al pegolí o posar-li el salvador | |
|
| |
xuspití
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 13/04/2009 Edad : 46 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dj 16 Abr 2009, 01:27 | |
| Un premi? Amb una casalla em conforme! | |
|
| |
Cinderella
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dj 16 Abr 2009, 01:30 | |
| Dos sempre millor que una, no?jeje | |
|
| |
Ui
Nombre de missatges : 10 Data d'inscripció : 01/06/2009
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 01 Jun 2009, 11:43 | |
| Vinga agafeu-se que ve curva, el meu qüestionari de presentació, sembla divertit:
Nom: Xavier
Edat: Molts anys...si ho pense em dona mal rotllo.
Poble: Calp
Estudies o treballes? Ambdues coses.
Carn o peix? Carn, verdures, fruites....peix...de tot un poc, i si està ben cuinat i amb bona companyia ja és brutal, millor que millor. Per a que elegir??
Cassalla o burret? La cassalla em fa por...però de festa (uffff...quins temps aquells...) era insubstituïble, de totes formes preferia l'absenta . Hi havia una absenta feta en Pego que era magistral...el Chateau Petrus de les absentes. Això si, en l'estiu un bon burro pot ser també bona cosa...i que em dieu de les cerveses o els cava??.ejemmm...hi hauria molt que parlar ai també.
Però...........la pregunta del milió d'euros és:
Burro amb cola o llima??
Un llibre: Impossible un sols. Cony, sóc un puto freak eclèctic, he devorat quasi tot el que s'ha publicat de Saramago, García Marquez o Nietzsche...però també un bon grapat de Coelho, llibres de l'univers d'Star Wars, biografies de compositors, tot el de J.R.R Tolkien, també m'encanta quasi tot el que publica Manfredi, més, el libre sobre la cuina de la Marina que va escriure la xabiera Esperanza Salvatierra (la primera volta que el vaig fullejar em va emocionar, sempre el tinc a ma)...tot va a temporades.
Una cançó: Una qualsevol de Lluís Llach...per què cony ens ha abandonat????? Li tinc un amor molt molt especial a "Cançó a Mahalta" o "País Petit"
Continuant amb la música popular i com a bon "carroza" tampoc em fan gens de nosa delicatessens com The Ramones, The Clash, Queen, Dire Straits, Status Quo, The Doors...també Serrat, Sopa de Cabra o Jarabe de Palo...i que puc dir....li tinc un amor bestial a tot el de Lluís el Sifoner (pedreguero entre els pedregueros).
En general, si sols tinguera que elegir un disc ahi si ho tinc fàcil: La gravació del Requiem de Mozart feta per Karl Böhm i Viena en el 71...per a mi la millor versió de la millor cosa mai escrita per l'home.
Paella o putxero?: Ambdues coses....i...un arrós caldós, i...un cruet de peix, unes bones coques cuinades amb forn de llenya, fideuà, putxero, espencats, faves bollides, sang amb ceba, un suquet de rap...etc...uffff..mamma mia i jo amb aquests mitxelins....
Com has aplegat fins ací? Avorrit un diumenge pegant voltes per la ret. Esplaiat a gust: Ja ho he fet...bueno més, entre altres coses sóc profundament antitaurí, i estime amb també total profunditat aquestes terretes, a la seua llengua, gent i cultura...amb la mateixa intensitat deteste als putos psicòpates (i als que ho han permès) que ens han fotut el medi amb un urbanisme salvatge, depredador i avariciós, i als que han intentat i intenten fotre la nostra llengua i cultura. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 01 Jun 2009, 22:42 | |
| benvingut! a vore si anime un poc el fòrum ara que vé la caloreta | |
|
| |
Ui
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dt 02 Jun 2009, 10:10 | |
| | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dt 02 Jun 2009, 17:06 | |
| | |
|
| |
Ui
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 03 Jun 2009, 10:49 | |
| Gràcies Talo!! A banda...mos conceguem prou (ja et contaré.. ....n'hem fet un grapat junts) | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 03 Jun 2009, 12:29 | |
| Conta conta!!! jejee que tinc ganes de saber alguna d'eixes que ferem junts | |
|
| |
Ui
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dc 03 Jun 2009, 13:21 | |
| | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dj 04 Jun 2009, 20:49 | |
| Ui, benvingut!!! Si coneixes aTalo segur que tens perill | |
|
| |
Ui
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dv 05 Jun 2009, 10:35 | |
| | |
|
| |
ciclopebizco
Nombre de missatges : 39 Data d'inscripció : 29/04/2009
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dl 31 Ago 2009, 17:16 | |
| a vorer si recorde tots els punts... Nom: pere Edat: la de cristo! 33 Poble:pedreguer Estudies o treballes: Abm la crisi, treballe prò no cobre Carn o peix: les dos coses Cazalla o burret: vi i cervesa Un llibre: el camasutra!!! una canço: el dueto de les flors, de la opera lakme. (busqueula en youtube, tambe es va gastar fa 2 anys per a un anunci del peugeot 407) Paella o putxero: COUS COUS Com has aplegat fins aci: aixo voldria saber jo Llos web: nainai | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dt 01 Set 2009, 17:43 | |
| benvingut ciclopebizco! bon llibre tens de capçalera hehe i et creus que mai he menjat cous cous? | |
|
| |
Ui
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dj 03 Set 2009, 20:38 | |
| El fil continua amb vida!!!! viscaaaaaaaaaa!!!! jijijijji....
Benvingut ciclopebizco!! (bon nom...per cert...un poc castellanitzat per al meu gust..però xulo!)
Bon nom, bona literatura i bon gust musical...el ti Delibes escrivia coses molt xules.
El cous cous m'encanta també ...pero ostia crec que m'agrada tot!!! ahi està el problema problema. | |
|
| |
ciclopebizco
Nombre de missatges : 39 Data d'inscripció : 29/04/2009
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dv 04 Set 2009, 22:05 | |
| veus no m´avia plantejat mai que fos un nik castellantzat, a veritat es que el gaste en varios llocs d´internete el vaig traurer de un dibuxan que m´agrada molt, es el Pedro Vera debuixant del comic mes cultural dl mon ORTEGA Y PACHECO! sempre tancava les historietes amb la frase " dedicada al ciclopebizco" i vaig copiar el nom. | |
|
| |
Jaume Invitat
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dv 13 Nov 2009, 01:02 | |
| Nom: Jaume Edat:38 Poble:Benissa Estudies o treballes: de moment treballe Carn o peix: Cazalla o burret: per que triar? Un llibre: un? uf que dificil una canço:uf... viatge a Itaca de Lluis Llach Paella o putxero: pos.... paella o putxero el que em posen a taula, si el cuinar paella Com has aplegat fins aci: pos no se fa temps que conec el forum pero fins ara no m'havia presentat Llos web: |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació Dv 13 Nov 2009, 16:38 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Qui som? El fil de presentació | |
| |
|