Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Qui som? El fil de presentació

+12
xuspití
Garramanxes
miquel81
blaiser
Lula
aixa
flordeneu
garrotipadur
xabiera
saforenca
pere
ouantomaca
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
xabiera

xabiera

Nombre de missatges : 81
Data d'inscripció : 27/07/2008
Ubicació : xabia

Qui som? El fil de presentació - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 15 Abr 2009, 13:09

Ira lo q an diuuu!!!!!!!!……que jo no soc roin de mala clase xaaaaa jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
http://silvia-xabia.spaces.live.com/
Cinderella

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 15/04/2009

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 15 Abr 2009, 17:51

Hola a tots i a totes!!!!

Nom:
Ania

Edat:
26

Poble:
Pamis

-Estudies o treballes?
Treballe

-Carn o peix?
Peix

-Cassalla o burret?
un poc de cada

-Un llibre:
Un que he começat: Los pilares de la tierra

-Una cançò:
Moltes: d'amaral, la quinta estación

-Paella o putxero:
Fideuá

Com has aplegat fins aci?
Per un conegut, xuspiti.

Esplaiat a gust:

No cal, tinc vergonya, jeje.
Tornar a dalt Ir abajo
xuspití

xuspití

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 13/04/2009
Ubicació : Pego

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 15 Abr 2009, 18:16

Hola...Ania? Jeje

Vergonya de qué? Malament comences... aixina com has de contar-nos el acudit picant que tot nou usuari conta quan entra al fòrum?
Tornar a dalt Ir abajo
Cinderella

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 15 Abr 2009, 18:30

ahh es que no m'enterat d lo de l'acudit picant!!!jeje
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 15 Abr 2009, 19:47

Salutaciondes de ondara Ania , i benvinguda Smile
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 15 Abr 2009, 22:39

Hola Cinderella, benvinguda! cheers Li haurem de donar un premi a xuspití per la vida que ha donat i que ha portat al fòrum Very Happy

I Talo, tu molt de donar benvingudes, però encara no t´has presentat jojojo quina pillà! Ja tardes!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 15 Abr 2009, 22:59

Vinga doncs seguire el protocol... Smile
Soc talo , de ondara , molt wapo , gran persona i millor amant Smile
El meu menjar preferit es el arroç a banda.
M'agrada la musica combativa i el thrash metal.
Visc amb simbiosis amb la montanya , no soc res sense ella... Wink
L'altra esport que practique es el kung-fu , com bruce lee , uaiaaaaaaaaaaaaaaaa Smile
Soc del barça , des de sempre i per sempre.
Com a ideologia politica soc comunista , pero no milite en cap partit.
I lo millor millorissim de tot es una bona cervesa fresqueta i un canariet, vamoooooooooooooooooooos!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 15 Abr 2009, 23:32

benvinguda.

tindrem que donar-li un premi al pegolí o posar-li el salvador
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
xuspití

xuspití

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 13/04/2009
Ubicació : Pego

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDj 16 Abr 2009, 01:27

Un premi? Amb una casalla em conforme!
Tornar a dalt Ir abajo
Cinderella

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDj 16 Abr 2009, 01:30

Dos sempre millor que una, no?jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Ui

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 01/06/2009

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDl 01 Jun 2009, 11:43

Vinga agafeu-se que ve curva, el meu qüestionari de presentació, sembla divertit:

Nom: Xavier

Edat: Molts anys...si ho pense em dona mal rotllo.

Poble: Calp

Estudies o treballes? Ambdues coses.

Carn o peix? Carn, verdures, fruites....peix...de tot un poc, i si està ben cuinat i amb bona companyia ja és brutal, millor que millor. Per a que elegir??

Cassalla o burret? La cassalla em fa por...però de festa (uffff...quins temps aquells...) era insubstituïble, de totes formes preferia l'absenta . Hi havia una absenta feta en Pego que era magistral...el Chateau Petrus de les absentes. Això si, en l'estiu un bon burro pot ser també bona cosa...i que em dieu de les cerveses o els cava??.ejemmm...hi hauria molt que parlar ai també.

Però...........la pregunta del milió d'euros és:

Burro amb cola o llima??

Un llibre: Impossible un sols. Cony, sóc un puto freak eclèctic, he devorat quasi tot el que s'ha publicat de Saramago, García Marquez o Nietzsche...però també un bon grapat de Coelho, llibres de l'univers d'Star Wars, biografies de compositors, tot el de J.R.R Tolkien, també m'encanta quasi tot el que publica Manfredi, més, el libre sobre la cuina de la Marina que va escriure la xabiera Esperanza Salvatierra (la primera volta que el vaig fullejar em va emocionar, sempre el tinc a ma)...tot va a temporades.

Una cançó: Una qualsevol de Lluís Llach...per què cony ens ha abandonat????? Li tinc un amor molt molt especial a "Cançó a Mahalta" o "País Petit"

Continuant amb la música popular i com a bon "carroza" tampoc em fan gens de nosa delicatessens com The Ramones, The Clash, Queen, Dire Straits, Status Quo, The Doors...també Serrat, Sopa de Cabra o Jarabe de Palo...i que puc dir....li tinc un amor bestial a tot el de Lluís el Sifoner (pedreguero entre els pedregueros).

En general, si sols tinguera que elegir un disc ahi si ho tinc fàcil: La gravació del Requiem de Mozart feta per Karl Böhm i Viena en el 71...per a mi la millor versió de la millor cosa mai escrita per l'home.

Paella o putxero?: Ambdues coses....i...un arrós caldós, i...un cruet de peix, unes bones coques cuinades amb forn de llenya, fideuà, putxero, espencats, faves bollides, sang amb ceba, un suquet de rap...etc...uffff..mamma mia i jo amb aquests mitxelins....

Com has aplegat fins ací? Avorrit un diumenge pegant voltes per la ret.

Esplaiat a gust: Ja ho he fet...bueno més, entre altres coses sóc profundament antitaurí, i estime amb també total profunditat aquestes terretes, a la seua llengua, gent i cultura...amb la mateixa intensitat deteste als putos psicòpates (i als que ho han permès) que ens han fotut el medi amb un urbanisme salvatge, depredador i avariciós, i als que han intentat i intenten fotre la nostra llengua i cultura.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDl 01 Jun 2009, 22:42

benvingut! a vore si anime un poc el fòrum ara que vé la caloreta
Tornar a dalt Ir abajo
Ui

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDt 02 Jun 2009, 10:10

Gràcies!!

sip....hi ha algú?....

Shocked Shocked Shocked Shocked

Eco....eeeeeeeeee...coooooooo....... Shocked Shocked Shocked

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDt 02 Jun 2009, 17:06

Benvingut UI!
Tornar a dalt Ir abajo
Ui

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 03 Jun 2009, 10:49

Gràcies Talo!!

A banda...mos conceguem prou (ja et contaré.. Very Happy Very Happy Very Happy....n'hem fet un grapat junts)
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 03 Jun 2009, 12:29

Conta conta!!! jejee que tinc ganes de saber alguna d'eixes que ferem junts Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Ui

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDc 03 Jun 2009, 13:21

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Tens un MP Vas a flipar.

Ens vegem!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDj 04 Jun 2009, 20:49

Ui, benvingut!!!

Si coneixes aTalo segur que tens perill Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Ui

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDv 05 Jun 2009, 10:35

Hola! Gràcies!!

No ho saps tu bé..... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Però si Talo és el tio més collonut i bona persona que ha parit Ondara.....cria fama......

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
ciclopebizco

ciclopebizco

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 29/04/2009

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDl 31 Ago 2009, 17:16

cyclops
a vorer si recorde tots els punts...
Nom: pere
Edat: la de cristo! 33
Poble:pedreguer
Estudies o treballes: Abm la crisi, treballe prò no cobre Sad
Carn o peix: les dos coses
Cazalla o burret: vi i cervesa
Un llibre: el camasutra!!!
una canço: el dueto de les flors, de la opera lakme. (busqueula en youtube, tambe es va gastar fa 2 anys per a un anunci del peugeot 407)
Paella o putxero: COUS COUS
Com has aplegat fins aci: aixo voldria saber jo
Llos web: nainai
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDt 01 Set 2009, 17:43

benvingut ciclopebizco!
bon llibre tens de capçalera hehe i et creus que mai he menjat cous cous? cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Ui

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDj 03 Set 2009, 20:38

El fil continua amb vida!!!! viscaaaaaaaaaa!!!! jijijijji....

Benvingut ciclopebizco!! (bon nom...per cert...un poc castellanitzat per al meu gust..però xulo!)

Bon nom, bona literatura i bon gust musical...el ti Delibes escrivia coses molt xules.

El cous cous m'encanta també ...pero ostia crec que m'agrada tot!!! ahi està el problema problema.
Tornar a dalt Ir abajo
ciclopebizco

ciclopebizco

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 29/04/2009

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDv 04 Set 2009, 22:05

cyclops
veus no m´avia plantejat mai que fos un nik castellantzat, a veritat es que el gaste en varios llocs d´internete
el vaig traurer de un dibuxan que m´agrada molt, es el Pedro Vera debuixant del comic mes cultural dl mon ORTEGA Y PACHECO!
sempre tancava les historietes amb la frase " dedicada al ciclopebizco" i vaig copiar el nom.
Tornar a dalt Ir abajo
Jaume
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDv 13 Nov 2009, 01:02

Nom: Jaume
Edat:38
Poble:Benissa
Estudies o treballes: de moment treballe
Carn o peix: scratch
Cazalla o burret: per que triar?
Un llibre: un? uf que dificil
una canço:uf... viatge a Itaca de Lluis Llach
Paella o putxero: pos.... paella o putxero el que em posen a taula, si el cuinar paella
Com has aplegat fins aci: pos no se fa temps que conec el forum pero fins ara no m'havia presentat
Llos web:
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 EmptyDv 13 Nov 2009, 16:38

benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Qui som? El fil de presentació   Qui som? El fil de presentació - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Qui som? El fil de presentació
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent