Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!

+9
aixa
saforenca
Lula
garrotipadur
xabiera
cantarida
pere
flordeneu
ouantomaca
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDs 08 Nov 2008, 19:12

guanye jo!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
pere

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 11/08/2008
Ubicació : teulada

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDj 13 Nov 2008, 20:30

no en pensaba mai que foreu tan "cabuts" de bades vos dic que guanye jo i ni cas
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDs 15 Nov 2008, 12:01

guanye jo!
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDs 15 Nov 2008, 21:30

Very Happy clown pirat tongue silent pale alien cat monkey pig drunken bom cheers Basketball affraid affraid confused bounce rabbit Sleep farao study elephant flower afro lol! scratch geek jocolor queen king sunny albino cherry santa rendeer cyclops Idea Razz Mad Question No Exclamation Wink I love you Suspect Like a Star @ heaven What a Face Evil or Very Mad Crying or Very sad Neutral Arrow Smile Sad Surprised Shocked Cool Laughing Mad Razz oeoeoeoeoeoe oe oe qui guanya qui? PERE
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDj 27 Nov 2008, 21:01

jo que em pensava que seria mes dificil Mad Mad Mad pero ja veig que he guanyat jo
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDv 28 Nov 2008, 21:14

que collons! guanye jo! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDt 02 Des 2008, 20:33

aixina m'agrada que m'ho poseu un poc dificil............. alien alien alien pero no cal que s'esforçeu massa que tinc que guanyar jo
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

Nombre de missatges : 81
Data d'inscripció : 27/07/2008
Ubicació : xabia

MissatgeAssumpte: congelà   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDt 02 Des 2008, 22:44

Que poquet ta durat la alegria...es pensabeu que ja estaba aburrida,que ja estaba cansà i que no intentaria guanyar?? ai mareeee...lo que pasa eske an tant de fret me quedat congelà uns dies,pero be,monpare a ences el foc i ja ma pasat tot jajaja Like a Star @ heaven ....
Tornar a dalt Ir abajo
http://silvia-xabia.spaces.live.com/
pere

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDj 04 Des 2008, 00:23

SI QUE FA FRED SI , PERO COM ESTIC AL COSTAT DE L'ESTUFETA ELS DITS FUNCIONEN DE MERAVELLA, AIXINA QUE EL MES RAPID SOC JOOOOOOOOOO Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 18/08/2008
Ubicació : calp

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDj 04 Des 2008, 22:08

açò no acaba mai??? si no poseu límit difícil esta de quedar clar qui guanya... ara jo per un poket !!! rabbit rabbit
Tornar a dalt Ir abajo
flordeneu

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 07/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDv 05 Des 2008, 19:13

Holaaaaaaaaaaaaaa!! jo ja no vull guanyar, entre a saludar-vos...
Guanyaré sempre que entre la última, jejejeje... Sleep
Ens repartim el premi?
Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDg 21 Des 2008, 23:01

hem pareix que guanyaré jo,xD
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDj 25 Des 2008, 16:46

.....ola!! Cool Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Neutral What a Face Like a Star @ heaven Suspect I love you No @ cyclops clown pirat tongue silent pale alien cat monkey pig drunken bom cheers Basketball affraid confused bounce rabbit Sleep sunny king farao albino queen cherry santa rendeer scratch geek jocolor flower afro elephant study lol! santa santa santa no nian mes ninotets? Question Question Question ah! i guannye jo...
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 18/08/2008
Ubicació : calp

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDv 26 Des 2008, 20:09

bon nadal per aci !!!! santa santa santa santa santa santa
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDc 31 Des 2008, 00:18

Crec que vaig a ser l´ultim guanyador de l´any! Gràcies a tots els que heu confiat en mi, al meu entrenador, a la meua familia i al public que m´ha ajudat tant...! Wink

L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 Podium

Oe, oeeeeeeeeeeee!
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDj 01 Gen 2009, 03:58

Jo trobe q deuria de guanyar jo no trobeu? perque soc la primera q posa algo al foro este any 2009!!!!! FELIÇ ANY!!!.....
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDv 09 Gen 2009, 21:26

Very Happy Very Happy Very Happy ei que es pensaveu que no tenia que guanyar jooooooo affraid affraid affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
miquel81

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 14/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDj 15 Gen 2009, 20:24

i si guanye jo, que pasaaaa?????? jajajaa afro
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDv 23 Gen 2009, 20:41

es admirable la força de voluntat que teniu, guanye jooooooooooooooooooooooooo albino albino albino
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDs 24 Gen 2009, 00:31

aaaai señorrrr quina pacienciaaaa marededeuuuu!! que guanye jo xaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDv 27 Feb 2009, 00:29

alien alien alien alien aaaaiiii que guanye jooooooooo
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDv 27 Feb 2009, 08:16

guanye jo!
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDt 14 Abr 2009, 01:09

ueeeeeeeeee si ja sabia jo q...... axo estaba cantat,vorer cuant i on tinc q nar a pel premi??....contesteu per alla per lo de la plaça del poble q asi ja sacabat eh.
Tornar a dalt Ir abajo
xuspití

xuspití

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 13/04/2009
Ubicació : Pego

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDt 14 Abr 2009, 01:12

Ací!
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 EmptyDt 14 Abr 2009, 01:16

xeeee...que no es aki!! nia q contestar alla
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!   L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee! - Página 3 Empty

Tornar a dalt Ir abajo

L´ultim que escriga ací, guanya! oeeee!
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent