Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO

3 participantes
AutorMissatge
pere

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 11/08/2008
Ubicació : teulada

FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO Empty
MissatgeAssumpte: FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO   FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO EmptyDj 25 Set 2008, 11:47

El Casal Cultural de Pego, amb la intenció de recuperar una de les festes mes populars del nostre poble, i comptant amb la col.laboració dels veïns del carrer Sant Miquel, hem organitzat una sèrie d'actes de cultura popular, per a celebrar la tradicional festa de Sant Miquel.
En primer lloc, comptant amb que els dansaires d'Uixola, ja fa dos anys que començaren a dançar en aquesta festa amb els ànims de recuperar-la, ara som nosaltres els que aportem el ball de la Muixeranga, i la colla de Tornejants de L'Alcúdia per a sumar-nos a la festa.

Per al diumenge(la vespra) hem preparat una desfilada, inspirada en la part pagana de les processons valencianes que es feien fins al segle XVIII, amb danses, tornejants i muixerangues. Comptarem amb els amics del grup de tornejants de l'Alcúdia, que ens oferiran una mostra d'una de les danses que han recuperat al seu poble els darrers anys, i que esperem que al nostre poble prompte es recupere.
A mes d'aquest acte, hem preparat per al dilluns(dia de la festa) una actuació de la rondalla i coral del CEAM, que durant tot l'any assagen al nostre casal, i que ens oferiran una cantada de Havaneres i cançons tradicionals de Pego.

Esperem la vostra assistència
Tornar a dalt Ir abajo
Garramanxes

Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 23/06/2008
Ubicació : Pego

MissatgeAssumpte: Re: FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO   FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO EmptyDj 25 Set 2008, 12:47

Hola Pere, te m'has avançat, ara venia jo a anunciar-ho.
Vos esperem a tots!

FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO 2882096608_3cab62d09f_b
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.myspace.com/casalpego
pere

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 11/08/2008
Ubicació : teulada

MissatgeAssumpte: Re: FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO   FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO EmptyDl 29 Set 2008, 19:38

vaig estar ahir a Pego i la veritat es que els de la muixeranga estan treballant molt per a eixir endavant , llastima que no es valore el que cal tot el esforç que fan ja que vaig veurer poca gent i la veritat es que va estar molt be Basketball enhorabona als muixarangers de pego
Tornar a dalt Ir abajo
Garramanxes

Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 23/06/2008
Ubicació : Pego

MissatgeAssumpte: Re: FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO   FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO EmptyDt 30 Set 2008, 10:19

pere escrigué:
vaig estar ahir a Pego i la veritat es que els de la muixeranga estan treballant molt per a eixir endavant , llastima que no es valore el que cal tot el esforç que fan ja que vaig veurer poca gent i la veritat es que va estar molt be Basketball enhorabona als muixarangers de pego

La veritat que la por a la pluja va fer que molts es quedaren a casa i no vingueren a vorens, però així i tot, hi havia un bon grapat de gent.
Pose una imatge, perque no en tinc mes, no es pot fer muixarangues i tirar fotos a l'hora... Laughing
FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO 1186467fotre-1

Vos deixe un parell de videos de l'actuació de la Rondalla i Coral del CEAM de Pego.

l'ensalà
Adios mi peninsula hermosa

Els avis del pensionista ens van oferir una gran actuació. cheers
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.myspace.com/casalpego
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO   FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO EmptyDc 01 Oct 2008, 21:14

Estava pensant que te que ser una canya una foto feta pel xiquet de dalt de tot, aixina disparada amb perspectiva cap a baix... farà vertígen? O millor encara, un dia pujeu a Pere dalt de la muixeranga i que faça ell la foto amb la càmera bona Laughing
Pere i les teues fotos?? Posa-les al Flickr i les enxufe ací! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO   FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO Empty

Tornar a dalt Ir abajo

FESTES AL CARRER SANT MIQUEL PEGO
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1