Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.

3 participantes
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. Empty
MissatgeAssumpte: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDl 29 Set 2008, 20:49

Això, que esta nit comença a canal9 una nova sèria d´humor en valencià. Jo sòc el primer en criticar a canal9 i el seu peperisme a la màxima expressió, però també reconec que si fan coses en valencià ben fetes, és bona cosa per a tots. Ojalà esta estiga molt bé i la gent la seguisca, com L´Alqueria Blanca.

La sèrie parla de joves sobre els 30 anys, que ni han format familia ni tenen parella estable... a mi casi segur que m´agrada, no sé perqué Laughing Més info: http://www.rtvv.es/series/singles/princiv.asp

A les 22,15 els dillunsos a canal9.

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDl 29 Set 2008, 21:39

Té molt bona pinta però tindrà que lluitar amb física i química d'antena 3.

Podriem obrir un fil de l'alqueria blanca ja que és una sèrie que està molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDt 30 Set 2008, 00:20

M´ha agradat la sèrie esta Very Happy Algú més la ha vista?

garrotipadur, obrim tots els fils que vullgues, si d´això es tracta. Com més temes, millor!

Bona nit a tots! albino
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDt 30 Set 2008, 19:03

Vaig vore una estoneta la sèrie i no té mala pinta perquè tracta de gent com quasi tots nosaltres els del fòrum.

Això sí,com últimament fan a canal9 hi ha gent que parla en castellà i el més patètic que els valencians canvien de llengua al parlar amb ells,així com tenim que promoure la llengua?
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDt 30 Set 2008, 20:57

garrotipadur escrigué:
Vaig vore una estoneta la sèrie i no té mala pinta perquè tracta de gent com quasi tots nosaltres els del fòrum.

Això sí,com últimament fan a canal9 hi ha gent que parla en castellà i el més patètic que els valencians canvien de llengua al parlar amb ells,així com tenim que promoure la llengua?

A mi em va agradar molt, potser perque em sent prou o molt o moltissim Rolling Eyes identificat amb ells...i em feia gràcia.
i sobre lo de que canal9 a les sèries pose actors que parlen castellà, per una banda em sembla lleig que els actors valencianoparlants canvien de llengua per a dirigir-se a ells. Però per altra banda, puc entendre que el fet de que hi haja algun diàlec en castellà també farà que molts castellanoparlants o fifty-fifty s´enganxen a la sèrie. I això és el que interessa, que tinga audiència tant de una llengua com de l´altra, i serà positiu per a tots...supose.
És igual que a l´Alqueria Blanca, que també hi han diàlecs en castellà, però és que realment per aquell temps la gent que estudiava o adinerada, que havia estat a la capital, quan tornava al poble parlava en castellà per donar-se-les de senyoret finòlis. Això passava a tots els pobles, i a la sèrie es recrea a la perfecció. Crec jo... No entenc que es critique això, quan és una mostra de que el valencià estava menyspreat pels poderosos, i malgrat tot, ací seguim parlant-lo...i que dure!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDl 13 Oct 2008, 23:03

Ieeee, que va SINGLES! Ningú ho mira? Mireu-hooooo, no siga que per baixa audiència ho lleven i em quede sense sèrie Mad A ningú vos agrada???

Per cert, i per dir algo...no hauria estat bé que el tìtol de la sèrie estiguera en valencià. FADRINS, és una paraula molt nostra, i amb connotacions gracioses, no? No sé...m´ha vingut aixina al pensament Laughing

Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. 16673256

Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. 0000036860

Poseu Canal 9, vaaa! jocolor
Tornar a dalt Ir abajo
saforenca

saforenca

Nombre de missatges : 17
Data d'inscripció : 06/09/2008
Ubicació : La Safor

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDc 15 Oct 2008, 22:57

Hey, jo si que ho mire! Estic enganxadeta!

Gracies Ouantomaca, si no ho haveres posat, no l'havera descoberta perque per norma no m'agrada mirar canal 9, i donar-li audiencia al PP, pero reconec que la sèrie esta molt bé.

bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDc 15 Oct 2008, 23:16

jo de moment no l'he vist molt perquè estava enganxat a física o química però l'altre dia li vaig fer la creu vist la gran quantitat d'imbecilades que van treure en un sol capítol.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDc 15 Oct 2008, 23:38

Jo es que "física i química" el títol em dona mal rotllo Laughing No la aprovava ni a tirs!

saforenca, tú que trobes, Glòria i Juli acabaran junts? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
saforenca

saforenca

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDj 16 Oct 2008, 23:29

Vaja, que raó tens amb lo de Fisica i Quimica, a mi també em va costar d'aprovar, no d'esforç, sino de les "xulles" que m'havia de fer...jeje Embarassed

I Juli i Gloria segur que acaben junts, perque eixes mirades... ha d'eixir alguna cosa precís lol!

Es que cap dels personatges té desperdici! Mª Pau amb el José Luis, que quan em vaig enterar que era un cat casi em muic... En fi, que la sèrie està superbé, i veient-los a ells em veig reflectida i em fa risa la meua vida. albino
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDl 20 Oct 2008, 13:40

saforenca escrigué:
Vaja, que raó tens amb lo de Fisica i Quimica, a mi també em va costar d'aprovar, no d'esforç, sino de les "xulles" que m'havia de fer...jeje Embarassed

I Juli i Gloria segur que acaben junts, perque eixes mirades... ha d'eixir alguna cosa precís lol!

Es que cap dels personatges té desperdici! Mª Pau amb el José Luis, que quan em vaig enterar que era un cat casi em muic... En fi, que la sèrie està superbé, i veient-los a ells em veig reflectida i em fa risa la meua vida. albino

Ja som dos que ens identifiquem amb ells...supose que molta gent amb una edat semblant pot sentir-se igual.
Lo de Juli i Glòria, sembla massa previsible...però es que fan bona parella Rolling Eyes

Esta nit la fan!

bounce
Tornar a dalt Ir abajo
saforenca

saforenca

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDl 20 Oct 2008, 22:56

Jo també crec que estan fet l'un x l'altra I love you , pero a vore que dóna de si el capítol de hui....

Au que ja és casi hora bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. EmptyDt 21 Oct 2008, 22:10

saforenca escrigué:
Jo també crec que estan fet l'un x l'altra I love you , pero a vore que dóna de si el capítol de hui....
:

Uis...ara es a Fran a qui també li fa "tilín" Glòria...açò si que no me ho esperava Shocked I Albiol no se que feia allí...ho va fer més mal que mal Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.   Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t. Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Esta nit a canal9, una nova sèrie. Singles enamora´t.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1