| Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dl 09 Feb 2009, 22:10 | |
| Ie, que ja està ahí Sant Valentí, un dels Patrons del Corte Inglés i per a celebrar-ho farem ruta, no? Com ho teniu? Jo propose Serrella que no, que es bromaaaa! Sergi, en tens algunes pendents de fer? Proposa-les i n´escollim una Un, dos, tres...respondan otra ves! | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dl 09 Feb 2009, 22:43 | |
| En tinc moltes per fer, la marina es molt gran, però també en tinc moltes de fetes. De totes formes, jo m'apunte a qualsevol lloc, no m'importa repetir. Com que encara no ens coneguem i no se el que heu vist o els llocs que voleu vore, digueu que jo m'apunte. | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: a mi m'es igua tambe Dl 09 Feb 2009, 23:16 | |
| Esl queemconeixen sben que quan mes alt millor Pero tinc igual . Avui he vist per castells mogollo de rutes per fer. Jo , personalment soc de fer cims , quanmes alts millor, en la meva llista encara queden: Montcabrer altres cims de serrella benicadell circ de la safor ponoig travessia ebo rutes vall de ebo ( no en conec ninguna ) Integral serrella monduver castells ( ahi no se que hi ha per fer ) De repetits i força interessants estan: bernia penya roja per murla barranc del infern | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dl 09 Feb 2009, 23:33 | |
| Hi han un bon grapat de rutes per fer... a mi em queden pendents el Cim de Bernia, els escalons de Laguar (que sempre em doneu excuses jeje), tambe tinc ganes de fer Monduver i Circ de la Safor, la de Parcent i el carrascar, i la travessia que diu Talo de Tormos-Ebo-Miserà-Pego. Home, tambe em fa ilusió Aitana, tornar al Puig Campana i altres...pero eixes més avant! I tampoc m´importa repetir-ne cap. Segaria, el Montgó, el caval o Resingle com es diga,... m agraden totes! La que escollim, bona serà. A quina li teniu més gana?? | |
|
| |
talo
| Assumpte: sobre penya roja Dl 09 Feb 2009, 23:58 | |
| Victor li tenia ganes a penya roja . la veritat esque esta be eixa gran diagonal. A vore sientra i es pronuncia , ja que tots tenim igual , isols repetiria jo ( m'es igual ) ke elegisca victor , o sergi per ser la primera vegada . PD: abans de repetir puig deuriem fer ponoig no? , o estara massa sorfimat? | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 01:27 | |
| Com he dit abans, jo vaig on decidiu, que jo soc el nou. I si veig que esteu molt forts, a la pròxima m'ho pensaré dos voltes. Al circ de la safor per on voleu pujar? Jo he anat des de la vall de gallinera i no li ho recomane a ningú. Els esbarzers, i demés plantes amb punxes, alçaven mes d'un metre. No crec que torne a pujar per ahí a no ser que hem diguen on esta el camí, o en facen un de nou. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 12:56 | |
| Entre esbarzers i plantes punxoses??? Tu eres dels de Talo Ja voreu com passa com sempre, que es fa divendres i encara no sabem on anirem | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 16:29 | |
| No se com es Talo. però ja que ningú diu res, propose que fem els escalons de Laguar. La veritat es que jo tambe fa molt de temps que vull fer-la i encara no he pogut. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 17:16 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 18:55 | |
| Santi,jo sempre t'he dit que he vullgut fer-la i el que diu que no és Talo.
Fem eixa però eixim matinet que eixa és dureta. | |
|
| |
talo
| Assumpte: elsissabte m'ha eixit feina Dt 10 Feb 2009, 21:10 | |
| amics , no podre assistira la ruta del dissabte , tinc coses que fer ..... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Vinga vaaaaaaaaaa , fare el passejet eixe de domingueros pa passetgar un ratet inga | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 21:16 | |
| De domingueros? si eixa és la catedral del senderisme,15 km i 6000 i pico escalons són prou mandanga. | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 21:42 | |
| Ja està decidit? A Laguar? I on es veguem? A quina hora? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 21:42 | |
| Víctor, que estas parlant amb "Talo Oiarzabal" A més, si anem dissabte no poden haver domingueros, com a molt, sabaderos com nosaltres Algun dominguero d eixos ens pega un repassó que tremolem i tot. I ara en serio, podriem quedar a Tormos per exemple, no? Si Talo ve d´Ondara, Sergi de la Vall de Gallinera i Víctor i jo del sud, allí podriem aparcar i ja amb un cotxe(o els que calguen si vinguera més gent) anar cap a Fleix...no? com ho veieu? | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 21:52 | |
| Si fa mal temps també eixiu? Es que marca mal temps per a aquest cap de setmana. El diumenge neu a 500 metres. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 22:03 | |
| Sergi, si no ix plovent si que solem fer-les. A la pàgina que solem mirar perque dona previsions a més llarg termini, Aemet, per al dissabte dona 10% de probabilitats de pluja...i hem fet rutes amb el 90% de probabilitat i no ha plogut. Al llarg de la setmana anem vigilant les previsions i si es complicara molt ja la aplaçariem, però en principi la idea es fer-la encara que caiguen 4 gotes. | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dt 10 Feb 2009, 22:08 | |
| - ouantomaca escrigué:
- Sergi, si no ix plovent si que solem fer-les.
A la pàgina que solem mirar perque dona previsions a més llarg termini, Aemet, per al dissabte dona 10% de probabilitats de pluja...i hem fet rutes amb el 90% de probabilitat i no ha plogut. Al llarg de la setmana anem vigilant les previsions i si es complicara molt ja la aplaçariem, però en principi la idea es fer-la encara que caiguen 4 gotes. D'acord. Eixa pàgina es la que mire jo sempre. Per això ho he preguntat. Quan decidiu l'hora ho digueu, i el dissabte ens coneguem. Pel que veig, esteu tots molt forts, aixina que m'haure d'espavilar. En 2 dies en vosaltres pareixeré jo el Gomez Noya. Jajajajaja.... | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dc 11 Feb 2009, 20:27 | |
| I si quedem a Orba? just al costat de l'encreuament a on tires cap la Vall de Laguar hi ha lloc per a aparcar.
També he pensat si voleu que podriem pujar amb dos cotxes i així deixem un a Fleix i l'altre a Benimaurell i així no fem el tros d'asfalt que mata molt,no?
au,ja direu alguna coseta | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dc 11 Feb 2009, 21:40 | |
| Sergi, no et preocupes, que nosaltres estem forts des de casa davant l´ordinador. Després, in situ, quan comença la costera amunt ja no parlem tant Víctor, ja estem amb les mariconaetes? Fem com vullgueu, pero si no la fem sencera no podrem dir que hem fet la senda sencera...total per 2 kilómetres que son costera avall... i Talo parla de domingueros? ja van ixint els domingueros! de baix les pedresss! Els domingueros fan igual, l´autobus els deixa a Fleix i els replega dalt de Benimaurell...mai hauria pensat que haurieu fet eixa proposta...estic fregantme els ulls I si algú que visite el fòrum, vol apuntar-se, que ho diga! La ruta és llarga i sense treva, tota escalons amunt i avall, però està de p**a mare! | |
|
| |
talo
| Assumpte: en orba esta be Dc 11 Feb 2009, 22:55 | |
| Estaria be quedar en orba , alla les 8:00 o 8:30 per ejemple. Lo dels dos cotxes a i personalment es per el tostonet de carretera que hi ha que fer que no te ningun alicient a la ruta , ja que ahi estara feta , pero a mi m'es igual , vosaltres decidiu aquesta vegada. PD: els domingueros ho son de dilluns a diumenge Ja digueu algo per concretar , que aixo esta ahi ... | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dc 11 Feb 2009, 23:17 | |
| Estic d'acord en Talo, a les 8:30 bona hora. Sabeu molt es tarda de normal en fer la ruta? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dc 11 Feb 2009, 23:44 | |
| D´acord, a les 8:30 a Orba a on agarres la carretera de Laguar que diu Víctor que es pot aparcar. La ruta està sobre les 4 hores, dalt o baix...
Ale, adjudicat!
DISSABTE 14 DE FEBRER, a les 8:30 a Orba a l´encreuament de la carretera de Laguar. | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dc 11 Feb 2009, 23:53 | |
| Santi, i si canviem de idea i anem al montgó? Es que veig que Oiarzabal li du aigua a més d'un per ací. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dc 11 Feb 2009, 23:58 | |
| el que vullgau però quedem si voleu a les 8 ja que sino sen's passa el matí volat.
Quina ruta doncs? | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dj 12 Feb 2009, 00:07 | |
| Laguar, ho dia de broma. Que si no a Santi li agarra algo, en la ilusio que li feia. I a les 8? Ja es definitiu? Els coxes que es queden en Orba, a l'encreuament? Per cert, jo duc un focus roig, perque encara no ens coneguem. I vosaltres, com vos coneixeré? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? | |
| |
|
| |
| Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? | |
|