Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)

5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Lula

Lula

Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 29/08/2008
Ubicació : Benissa

Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDc 29 Oct 2008, 22:24

Hola companys, senc no participar massa al fòrum ultimament, però es que estic prou enfeinat ultimament i els dissabtes són prou complicats per mi, a vore si en un parell de setmanetes en lleve alguna coseta de damunt i tornem a quedar. De tota manera vos recomane anar a les juvees de La Vall de Laguar, perquè estan precioses, sobretot la caiguada d'aigua de la cua de cavall.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDs 01 Nov 2008, 01:35

Lula escrigué:
vos recomane anar a les juvees de La Vall de Laguar, perquè estan precioses, sobretot la caiguada d'aigua de la cua de cavall.

Ai, calla, calla... que em cau la baba de pensar-ho Laughing Quan vaig anar estava més seca que una moixama...ara ha de ser espectacular la caiguda, la humitat, el soroll de l´aigua esclafint... ai... drunken
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDg 02 Nov 2008, 17:21

ouantomaca escrigué:
Lula escrigué:
vos recomane anar a les juvees de La Vall de Laguar, perquè estan precioses, sobretot la caiguada d'aigua de la cua de cavall.

Ai, calla, calla... que em cau la baba de pensar-ho Laughing Quan vaig anar estava més seca que una moixama...ara ha de ser espectacular la caiguda, la humitat, el soroll de l´aigua esclafint... ai... drunken

MUAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Este matí tenia coses que fer, però com ha plogut les he anulades, i...

hem baixat uns escalons de pedra, hem travessat el forat, que per cert han fet un passadís nou, que tenia falta

Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 Copiadep1080778jm0

i... taxannnnnn! Very Happy

Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 Copiadep1080774li8

flower afro lol! geek jocolor queen king farao sunny albino cherry santa rendeer study Like a Star @ heaven alien clown pirat
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDl 03 Nov 2008, 22:24

Ai pillastre.............de ruteta d'amagades,jeje.

Que bonic lo de l'aigua i jo quasi no m'enrecorde perquè quan ho vaig vore ja farà prop de 6 anys o per ahí.

Parlant de rutes,per al dissabte com ho tens? ho dic perquè el de la web de tonibernia diu si anem a bèrnia a vore els teixos,el cim i la nevera.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDt 04 Nov 2008, 21:04

garrotipadur escrigué:

Parlant de rutes,per al dissabte com ho tens? ho dic perquè el de la web de tonibernia diu si anem a bèrnia a vore els teixos,el cim i la nevera.

90% de probabilitats de que el dissabte vaig a la oliva Sad Qui vol oli d´oliva debades tot l´any ha de sacrificar un parell de caps de setmana anant al bancal...i sembla ser que este cap de setmana toca. Ja porte uns quants que m´escaqueje per culpa de la pluja...a vore si ho acabem prompte i ja lliure per anar on vullga. Smile
Si vas ja ho contaras! Te que estar bé anar amb qui coneix la zona i les coses de per allí Wink
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDt 04 Nov 2008, 23:04

quina llàstima però clar,l'oli de casa és el millor i si hi ha que sacrificar-se doncs un té que sacrificar-se.

Si algú més s'anima que ho diga però avise que pujarem un desnivell de 500 metres o més si pujem des del Fort.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDj 06 Nov 2008, 22:26

no s'anima ningú?

xavi tú com ho tens?
Tornar a dalt Ir abajo
Lula

Lula

Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 29/08/2008
Ubicació : Benissa

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDv 07 Nov 2008, 18:25

Jo també en quede a casa, vullc pegar una bona neteja pels bancals del voltant de la caseta que amb aquestes plujes l'herbam comença a crèixer ràpidament i com que estic en contra dels tractaments herbicides, tot es a base de desbroçadora, aixada i muleta. Així que demà a posar-me la faixa i pencar.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDs 08 Nov 2008, 18:00

hola! quina passada! hem fet la ruta a bèrnia pujant per un runar bestial,hem vist una nevera,teixos i després hem anat fins al cim del matxo de bèrnia i després per tota la cresta fins al portitxol i després baixada prop del forat.

La ruta 4 horetes i molt però que molt bonica,crec que la millor que he fet.

Com jo no he fet fotos i els meus companys encara no me les han passades,entreu a http://toni-bernia.blogspot.com/ i hem fet la variant Cim-Portitxol.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDg 09 Nov 2008, 15:25

Mira que no fer fotos...no tens perdó de Déu Evil or Very Mad M´alegre que passareu tan bon matí.

Mira jo on vaig estar:

Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 Collita1xv5

Ara quan tinga temps vos contaré com fem aquí la collita i l´oli 100x100 natural alien
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDg 09 Nov 2008, 19:36

http://www.flickr.com/photos/32287048@N08/sets/72157608768201494/detail/?page=3
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 EmptyDl 10 Nov 2008, 22:52

garrotipadur escrigué:
http://www.flickr.com/photos/32287048@N08/sets/72157608768201494/detail/?page=3

Per sort tenia faena i no vaig poder anar Laughing perque per alguns d´eixos llocs jo no hauria passat ni de broma. Enhorabona als que vau fer la ruta...ja podeu vacilr d´haver estat en un lloc on no tot el mon pujar rendeer Cabres, sou unes cabres! rendeer rendeer rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)   Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2