| Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dl 06 Oct 2008, 22:46 | |
| Com ningú en proposa cap, i garrotipadur te vergonya de obrir posts, jo ho faré tot El dissabte passat vam estar parlant-ho, i ell este cap de setmana no pot, i jo el del 18 tampoc puc. No vol dir això que siguem imprescindibles, però com estavem parlant-ho els dos, entre els dos vam fer el pla com més ens convenia és la part positiva de obrir posts nous, que proposes el que t´abelleix a tu Al lio. La cosa es que vam parlar de fer una Ruta per Alcalà, i vore el despoblat morisc de l´Atzuvieta, la Penya Foradà i el que es presente. Ell te un plànol, i segur que quan tinga un ratet pose el google en marxa i trobe més informació que copiaré a este post. I el dia, com he dit, a nosaltres ens ve bé el 25 d´Octubre. Però com sempre, estem disposats a modificar dia, hora i lloc on anar...aixina que...a parlar i aclarir! Au! | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dt 07 Oct 2008, 11:36 | |
| jaja,vergonya ninguna,xe però ahir se me va passar posar-ho.
Casualment al post del concert preguntava si el penjavem ja el fil de la ruta.
Ací teniu més dades:
L'eixida es fa des de Benissivà passant pel bar "Ta casa" agafem una costera amb escalons que els portarà fins a Benitaia i girarem a l'esquerre,de seguida eixirem del poble trobant-mos amb un encreuament en el qual continuarem rectes costera amunt per ciment i aproximadament a uns 130 metres trobarem les runes del que fora convent franciscà de Sant Andreu de la Gallinera del segle XVII.De les runes només queden una resta de l'angle dret inferior de la nova paret de pedra que hui tanca el calvari i que es creu que era el claustre del convent i una font,a la qual no es pot accedir per trobar-se dins d'una finca de tarongers vallada.
En aquesta font hi ha diferents símbols esculpits i un d'ells és la representació de l'alineació solar fenòmen que es produeix dos vegades a l'any,el 4 d'octubre dia dedicat a Sant Francesc d'Assís i el 9 de març; en aquestos dies el sol passa a través de la "Penya Foradà" i il.lumina un punt concret on es trobava la capella del convent.
L'ajuntament de la Vall de la Gallinera,junt a l'associació de "Amics de la Vall de Gallinera" organitzen,en els dies que té lloc l'alineació solar uns actes per a poder accedir als punts on impacten els rajos de sol en el moment de passar per la Foradà i contemplar l'espectacle.
Continuarem pel camí de ciment en sentit ascendent,entre cirerers,aproximadament un kilòmetre més,passarem unes curves tancades entre pins fins aplegar a un altre camí que ix a la nostra dreta,en el qual apenes es veuen les marques blanques i grogues de pr i que està igualment cimentat.
Caminarem per aquesta pista uns 350 metres on vorem a la nostra esquerra un sender de terra,que va cap a la muntanya i a la Penya Foradà,poc després ens trobarem uns despreniments de terra que van ocòrrer per les plujes d'octubre de 2007 i hi ha que tindre molt de cuidao al creuar-los en temps de pluja.
A partir d'ací ja seguirem per l'autèntic camí,d'oritge morisc,que es va construir per a juntar la Vall de Gallinera amb la Vall d'Alcalà.Segons anirem pujant podrem observar la grandiositat de la Vall de Gallinera i la carismàtica Penya Foradà,però serà quan arribarem al punt més alt del collado sobre una gran pedra llisa,quan les vistes seràn realment extraordinàries,perquè junt a les anteriorment comentades podrem divisar també la Vall d'Alcalà i segurament ens cridarà l'atenció,a la nostra esquerra,un mur de fàbrica que tapa una cova,seguirem el sender uns cent metres i vorem un encreuament poc definit,ens dirigirem cap a l'esquerra,cap al mur,uns 100 metres més i vorem un xicotet corral però a l'accedir al seu interior ens donarem compte del que no és una altra cosa que la cova tapiada per el mur descrit anteriorment i que rep el nom del Corralet del Moro.
Continuarà........... | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dl 13 Oct 2008, 22:45 | |
| No sabia jo que començavem per la Vall de Gallinera Pensava que era des d´Alcalà de la Jovada fins la Foradà i tornar. No sé exactament la ruta per on serà, però vorem coses com estes: Vistes de la Vall de Gallinera. Cap amunt. Cap avall. Vista de l´entrada a la Vall i on estan les restes del Castell de Gallinera. Si algú vos fa il.lusió pujar al castell? Aviseu-me! No vull dir el mateix dia. En este blog http://vallsmarina.blogspot.com/ teniu algunes fotos, entre altres molt interessants, del despoblat morisc de l´Atzuvieta, el seu pontet, la Penya Foradà. No escrigueu tots junts, uns primer i altres despres, que sino és un embolic Si no veniu, vos ho perdreu! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dc 15 Oct 2008, 19:29 | |
| No comenteu tots a la vegada,val? jeje.
Podem fer la ruta com dius tú també,jo només m'havia llimitat a copiar el full.
Xavi,tu vens? | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dc 15 Oct 2008, 19:47 | |
| - garrotipadur escrigué:
- No comenteu tots a la vegada,val? jeje.
Podem fer la ruta com dius tú també,jo només m'havia llimitat a copiar el full.
Xavi,tu vens? Segurament. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dc 15 Oct 2008, 22:34 | |
| També es pot fer la que tu vas dir de Castells,es aclarir una i cap al dimecres-dijous de la propera setmana confirmar quins anem i no cal estar esperant fins l'últim moment de a vore qui va i qui no va. | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dj 16 Oct 2008, 02:12 | |
| No tinc cap problema, per mi m'es igual fer-ne una que altra. De tota manera, pense que si volem fer un grup més o menys constant hauriem de fer caminades setmanals, triar o bé dissabte o bé diumenge o tal volta alternar-lo i eixir totes les setmanes, d'altra manera el ritme no es constant i acabarem fent-ne una al mes, ja que sempre per h o per b un o altre no podrà. I ho dic jo, que segurament serè el que més voltes fallarè. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Ds 18 Oct 2008, 00:32 | |
| El que dius és de lo més lògic però també hi ha que tindre en compte que ha plogut dos caps de setmana i un altre estava el pont on molta gent viatjava i apart d'això també va ploure.
A vore si a partir de novembre ja ens posem les piles i intentem fer-ne almenys dos mensuals i poc a poc pujar el nivell.
Algú s'apunta a la del dissabte que vé? | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Ds 18 Oct 2008, 19:19 | |
| enllaç de la foradà:
http://www.xtec.cat/~jortola/forada/forada.htm | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dl 20 Oct 2008, 13:31 | |
| A quina hora quedem? Només anem els 3? Demà li preguntaré a Pere, que té internet trencat i no pot manifestar-se. A on quedem? | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dl 20 Oct 2008, 20:41 | |
| Donc si anem els 3 quedem a teulada o benissa i si vé més gent ja voriem.
Hora la que vullgau però clar,deuria ser matinet...... | |
|
| |
saforenca
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 06/09/2008 Edad : 46 Ubicació : La Safor
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dl 20 Oct 2008, 22:51 | |
| Heyyyyyyyyy, i jo que???? Sols sé anar fins a Pego, o com a molt fins a l'Atzuvia... Per l'hora no tinc problema, ja direu. Besos a tots, au que vaig a vore singles!!! Adeu | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dt 21 Oct 2008, 22:00 | |
| saforenca, amb tu podem quedar a Pego, ja que ens ve de camí . Ara quan aclarim l´hora a la que quedem, 30 minuts després estarem a Pego i ja anem junts cap al lloc d´eixida de la ruta. . | |
|
| |
saforenca
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 06/09/2008 Edad : 46 Ubicació : La Safor
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dt 21 Oct 2008, 22:50 | |
| Ok, gracietes!!! Eres un | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dc 22 Oct 2008, 19:42 | |
| també vindrà un altre xic de benissa i el d'ondara també,però el primer hem pregunta si fem dinaeta al bar,recapte o tard cap a casa a dinar,que fem?? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dc 22 Oct 2008, 21:25 | |
| No sé que dir...l´assumpte de dinar o no dinar, crec que seria cosa de parlar-ho entre tots. Jo pense que si diguem que fem ruta + dinar, pot ser a algú no li va bé i s´esborraria de la llista. Podem fer la ruta, en principi contant amb que apleguem tard a casa, perque sense voler s´allargarà; i qui vullga dinar ja es cosa de juntar-se amb algú que també estiga interessat. No sé si m´explique o encara m´embolique més Jo no m´apunte a dinar de moment , perque s´allargarà i voldria fer coses per la vesprada Digueu hora, que ja es dimecres i mos agarrarà el bou...per a variar | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dc 22 Oct 2008, 22:11 | |
| ei com esteu per aqui? he estat uns dies sense internet per problemes tecnics pero estic per aqui un altra vegada jo no puc anar a esta que esteu menejant pero tinc ganes de montanya aixina que a la propera que fem anire, vinga una salutacio a tot el mon i espere que s'ho paseu molt be | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dc 22 Oct 2008, 22:14 | |
| Val,podriem fer una bona esmorzà i dinar en casa tardet perquè m'imagine que la gent també tindrà cosetes a fer.
De tota manera,he vist l'oratge i crec que dona possiblitat d'aigua,esperem que la cosa canvie. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dj 23 Oct 2008, 20:05 | |
| L´oratge si que canvia...però a pitjor La tenim clara... si la cosa continua igual, qué fem? Posposem la ruta? La anulem i ja n´inventarem una nova? Tenim la negra... | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dj 23 Oct 2008, 23:07 | |
| Jo no sé vosaltres però jo tinc moltíssimes ganes de fer ruta,un bon xubasquer i al lio,jeje.
Això sí,si pinta mal la podriem fer més propet i si s'embolica doncs a esmorzar.
Que digueu vosaltres? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dj 23 Oct 2008, 23:34 | |
| - garrotipadur escrigué:
- Jo no sé vosaltres però jo tinc moltíssimes ganes de fer ruta,un bon xubasquer i al lio,jeje.
Això sí,si pinta mal la podriem fer més propet i si s'embolica doncs a esmorzar.
Que digueu vosaltres? Jo també tinc ganes de fer ruta, però per ací és un poc complicat improvisar...jo lo que faria és, si demà plou i el dissabte continua amb amenaça de ruixats, es anular la ruta i un altre dia serà...no es plan de estar el dissabte de matí encara sense saber si la fem, si la fem més propet o si esmorzem o qué fem. Jo la anularia i si algú vol fer algo diferent o improvisar pel seu compte, ja és cosa d´ell. Collons, és que tenim mala sort! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dv 24 Oct 2008, 21:22 | |
| Ja sabia jo que aplegariem el divendres per la nit i encara no hauriem aclarit res Ací la vesprada la ha feta tranquileta, pero ara al tardet s´estava enfosquint. He mirat l´oratge de RTVV i dona aigua "A la meitat nord de la Comunitat Valenciana tindrem intervals de núvols i algunes pluges disperses. A la meitat sud el cel continuarà tapat, les pluges seran més freqüents i encara podrem tindre algun ruixat localment fort. Les temperatures es mantindran sense canvis. El vent de gregal bufarà moderat, amb ratxes fortes al litoral d'Alacant." I per a variar la pronostica damunt dels nostres caps. He mirat també www.oratgenet.com i per als pobles de la comarca dona pluja pel matí, per la vesprada i per la nit...ens ha tocat la quiniela Jo tinc moltes ganes de fer la ruta, i més esta, que ja es la segon volta que la proposem i si no la fem, els visitants del fòrum es pensaran que som uns xarraors, que molt parlar, pero poc fer... pero també em sap molt de mal, pegar la matinada demà i vore que plou(que serà el més fàcil), o que ploga anant al lloc d´encontre o que mos ploga fent la ruta i mos fem un xop, o, o, ... Per açò, i perque el mes de les plujes s´acaba d´aci 4 dies, jo vote per anular la ruta de demà, i esperar al mes que vé resant per a que ens faça millor temps. Qué penseu? Si al menys haguerem acordat ja l´hora i el lloc o llocs d´encontre, faria un esforç, pero vist que encara teniem l´assumpte algo verdoset... que vos sembla si la deixem per al mes que ve? | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Ds 25 Oct 2008, 14:25 | |
| Que mala pata tenim! ja portem dos rutes anulades per culpa de la pluja.............quina ràbia però ha plogut moltíssim aquest matí.
Jo propose fer un altra per al dissabte dia 8 de novembre perquè el proper dia 1 és festa de tots sants i supose que tot el món estarà liat.
A on voleu que anem? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Ds 25 Oct 2008, 22:31 | |
| Si, menys mal que vam "desquedar", perque la nit passada i este matí ha caigut aquí una bona El dia 8 no se com ho tindré. Ara estem en la temporà de les olives i no sé segur si faré molta falta per casa eixe cap de setmana...aixina que de moment no m´apunte, pero estic a l´agüait i si quedeu i puc, aniré. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) Dl 27 Oct 2008, 23:41 | |
| Ah doncs sino pots podriem desquedar perquè si tu no vens vist l'èxit d'afluència d'últimament de les rutes.......... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) | |
| |
|
| |
| Ruta II del fòrum. Ara si que si! >> Dissabte 25 d´Octubre? La Vall d´Alcalà? >> Parlem i aclarim :) | |
|