Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?

3 participantes
AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? Empty
MissatgeAssumpte: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDl 24 Nov 2008, 16:40

Doncs això,el proper dissabte Ouantomaca i jo anem de ruta,algú s'apunta? quina ruteta voleu fer?

Per anar obrint boca ací vos pose unes fotos que m'han passat:

http://www.flickr.com/photos/10325939@N04/sets/72157609830933899/
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDc 26 Nov 2008, 21:08

Pere m´ha dit que després de les 9 pot vindre, i com un company de treball vol pujar ahi dalt al poblat, ja está la cosa mig clara alien Fem una circular? Canor- l´aljup- Gata- poblat- Canor? O serà massa tomaca? Com ho veus?

scratch scratch scratch pirat
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDc 26 Nov 2008, 22:36

Estaria molt bé però crec que és massa tomaca i damunt si començem tardet doncs encara es complica més,de tota manera podem parlaro fins el divendres.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDj 27 Nov 2008, 00:17

He estat pensant i podem fer també una bona ruta que encara que no serà circular serà llargueta i vos agradarà.

Començarem jo i Santi que anirem a deixar un cotxe a la carretera de Gata a Llíber i tornarem cap a Teulada a per Pere i un amic que dieu i farem la ruta fins al poblat i després anirem un poc enrere fins a la Casa del Soberano i tirarem cap amunt fins al punt geodèsic del Serrillar i anirem fins a l'aljub i a la Font de la Mata,després agafarem una senda que dona a l'esmentada carretera de Gata a Llíber just al costat de l'autopista al costat del riu Gorgos.

Que vos pareix? és una idea però s'accepten propostes.....
Tornar a dalt Ir abajo
pere

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 11/08/2008
Ubicació : teulada

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDj 27 Nov 2008, 20:55

garrotipadur escrigué:
He estat pensant i podem fer també una bona ruta que encara que no serà circular serà llargueta i vos agradarà.

Començarem jo i Santi que anirem a deixar un cotxe a la carretera de Gata a Llíber i tornarem cap a Teulada a per Pere i un amic que dieu i farem la ruta fins al poblat i després anirem un poc enrere fins a la Casa del Soberano i tirarem cap amunt fins al punt geodèsic del Serrillar i anirem fins a l'aljub i a la Font de la Mata,després agafarem una senda que dona a l'esmentada carretera de Gata a Llíber just al costat de l'autopista al costat del riu Gorgos.

Que vos pareix? és una idea però s'accepten propostes.....
Ei com va? a mi em pareix be , jo a les 9.05 puc estar a punt a Teulada , pujar ahi a canor son 10 minuts, si voleu ens veiem en Teulada o pugem directament a canor , lo que trobeu que siga millor fem , vinga estem en contacte i a vorer si no ens plou
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDj 27 Nov 2008, 23:20

Pues quedem a les 9.05 a la gasolinera de Teulà, i ja quedaré jo en garrotipadur per a vore si anem a deixar un cotxe a Gata o que fem.

Hora: 9.05h
Lloc: Gasolinera polígon Teulada

Ala cheers
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDv 28 Nov 2008, 21:10

Santi jo aniré cap a les 8'55 i si vols anem a fer-mos un cafenet.

És millor el pla que has dit i menys marejos d'anar els dos amb un cotxe i després tornar amb un.

Com la part de la ruta de demà encara no l' he feta jo mai ampliaré la gran col.lecció de fotos d'eixa zona........xD
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDs 29 Nov 2008, 11:36

Al final com a l'hora de començar la ruta plovia i feia molt de vent s'ha suspés la ruta(maleït oratge).

I ara va i s'ha aclarit l'oratge encara que el vent continua,si és que l'oratge té un complot enguany amb nosaltres,ja ens ha xafat més de 4 rutes!
No
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? EmptyDg 30 Nov 2008, 20:18

Quan me´n anava cap a Altea i mirava cap al cel pensava en tots els dimonis de l´infern... va ser desquedar i va parar de ploure Mad D´ara en avant "desquedarem de broma" per a que ixca el solet...
La pròxima serà...ei... Suspect
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?   dissabte 29 de novembre ruta,qui vé? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

dissabte 29 de novembre ruta,qui vé?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1