Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra

4 participantes
AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Empty
MissatgeAssumpte: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDc 21 Oct 2009, 22:24

http://www.somesport.com/gegantdepedra/index.html
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDj 22 Oct 2009, 00:23

Víctor, que faras tú? Rolling Eyes

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Altimetria_segaria09_web

A mi m´encantaria fer-la corrent, però estic cagat del susto...a vore si algun dia m´alçe un poc alucinat i m´apunte sense pensar-ho Smile He pensat que si em canse molt, m´asente a una pedra i m´espere a que vinguen els caminants i m´enganxe amb ells jejejej
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDj 22 Oct 2009, 10:46

Doncs santi , fes la prova abans . Vas un dia i la fas corrent a vore si va be la cosa .
Aixi no et pilla "la sorpresa" el mateix dia.
Jo vos esperare on estiguen les cervesses Smile
Salut i montanya!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDj 22 Oct 2009, 11:54

si no li tinc por al recorregut...em tinc por a mi jeje un recorregut semblant faig alguns diumenges i acabe sense problemes. el que m asusta una miqueta, a més de que estic verd en el tema de les curses, es l eixida. segur que ixen tots a totóstia i jo que aixina no sé anar, voldré, i em cremaré com un misto jeje pero bé, ja vorem, açó és parlar per parlar

i tú ja podries animar-te i fer-la com siga...que cansat la cervessa entra millor

au!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDj 22 Oct 2009, 17:30

Tu coneixes al dita : arranca ed cavall ,para de burro ? ( algo aixi era xD ) , pues aixo , tu al teu ritme , sino et fundiras...
Santi , la cervessa sempre entra be Razz. Ja vorem estic rumiant-ho...
Vens el dissabte?
Salut i montanya!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDj 22 Oct 2009, 20:05

santi tu pots fer-la més que sobrat però talo a lo millor s'anima i la podriem fer caminant,tots es parlaro i després unes birretes....
Tornar a dalt Ir abajo
larrypea
Invitat

MissatgeAssumpte: no tingau por   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDv 30 Oct 2009, 18:17

Xé, no tingau por.
Les curses de muntanya normalment es fan caminant cap amunt. A bon ritme, això si.

I la volta ho val.
La diferència entre caminants i corredors sol ser un tema d'actitut; els corredors veuen el paisatge a un ritme més accelerat i els caminants el veuen a un ritme pausat (es a dir, s'apuren a les revoltetes) :-)

Au, ànim i a fer-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDt 03 Nov 2009, 21:35

Xe, que passa en els caminants? No vos veig en el llistat d'inscrits per al Gegant de pedra. Tanta caminata tots els dissabtes i ara no s'apunteu a un passejet? Sou un poc cagats. Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDv 06 Nov 2009, 09:24

Bon dia,sergi al final jo i talo com et vaig nomenar estaren per allí controlant i el santi no diu res perquè supose que no s'haurà apuntat,manifesta't.......
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDl 09 Nov 2009, 01:36

No sabeu lo que s'heu perdut!!!!!!!!!!! Ha estat una passà, però això si, un poc curta. L'organització molt be, tot hi ha que dir-ho. Espere que a l'altra no es cagueu i s'apunteu a caminar.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDl 09 Nov 2009, 20:02

algunes fotos de la marxa.

Primer clasificat ( 1:20 min +- )

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra 4086297568_c062b87b91

Segon...

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra 4086287152_83905dc480

altres fotos

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra 4085532091_0ebaf21fb6

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra 4085521147_6aaecba4f1

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra 4086304940_daefcb5fa5

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra 4086291162_8ce825654d

i.... Sergi i eloy!! jeje

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra 4085534811_455c171039
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDt 10 Nov 2009, 00:14

En l'ultima foto estic jo, però el de darrere no es Eloi (el meu germà), es un xic de l'Alqueria de la Condesa, que vaig coneixer en la cursa.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra EmptyDt 10 Nov 2009, 00:50

classificacions,fotos i demés a www.somesport.com

crònica a www.ondaracorre.blogspot.com
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra   Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1