| Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dc 21 Oct 2009, 22:24 | |
| http://www.somesport.com/gegantdepedra/index.html | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dj 22 Oct 2009, 00:23 | |
| Víctor, que faras tú? A mi m´encantaria fer-la corrent, però estic cagat del susto...a vore si algun dia m´alçe un poc alucinat i m´apunte sense pensar-ho He pensat que si em canse molt, m´asente a una pedra i m´espere a que vinguen els caminants i m´enganxe amb ells jejejej | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dj 22 Oct 2009, 10:46 | |
| Doncs santi , fes la prova abans . Vas un dia i la fas corrent a vore si va be la cosa . Aixi no et pilla "la sorpresa" el mateix dia. Jo vos esperare on estiguen les cervesses Salut i montanya! | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dj 22 Oct 2009, 11:54 | |
| si no li tinc por al recorregut...em tinc por a mi jeje un recorregut semblant faig alguns diumenges i acabe sense problemes. el que m asusta una miqueta, a més de que estic verd en el tema de les curses, es l eixida. segur que ixen tots a totóstia i jo que aixina no sé anar, voldré, i em cremaré com un misto jeje pero bé, ja vorem, açó és parlar per parlar
i tú ja podries animar-te i fer-la com siga...que cansat la cervessa entra millor
au! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dj 22 Oct 2009, 17:30 | |
| Tu coneixes al dita : arranca ed cavall ,para de burro ? ( algo aixi era xD ) , pues aixo , tu al teu ritme , sino et fundiras... Santi , la cervessa sempre entra be . Ja vorem estic rumiant-ho... Vens el dissabte? Salut i montanya! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dj 22 Oct 2009, 20:05 | |
| santi tu pots fer-la més que sobrat però talo a lo millor s'anima i la podriem fer caminant,tots es parlaro i després unes birretes.... | |
|
| |
larrypea Invitat
| Assumpte: no tingau por Dv 30 Oct 2009, 18:17 | |
| Xé, no tingau por. Les curses de muntanya normalment es fan caminant cap amunt. A bon ritme, això si.
I la volta ho val. La diferència entre caminants i corredors sol ser un tema d'actitut; els corredors veuen el paisatge a un ritme més accelerat i els caminants el veuen a un ritme pausat (es a dir, s'apuren a les revoltetes) :-)
Au, ànim i a fer-la. |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dt 03 Nov 2009, 21:35 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dv 06 Nov 2009, 09:24 | |
| Bon dia,sergi al final jo i talo com et vaig nomenar estaren per allí controlant i el santi no diu res perquè supose que no s'haurà apuntat,manifesta't....... | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dl 09 Nov 2009, 01:36 | |
| No sabeu lo que s'heu perdut!!!!!!!!!!! Ha estat una passà, però això si, un poc curta. L'organització molt be, tot hi ha que dir-ho. Espere que a l'altra no es cagueu i s'apunteu a caminar. | |
|
| |
talo
| |
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dt 10 Nov 2009, 00:14 | |
| En l'ultima foto estic jo, però el de darrere no es Eloi (el meu germà), es un xic de l'Alqueria de la Condesa, que vaig coneixer en la cursa. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra Dt 10 Nov 2009, 00:50 | |
| classificacions,fotos i demés a www.somesport.com
crònica a www.ondaracorre.blogspot.com | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra | |
| |
|
| |
| Marxa-cursa a Segària,I Gegant de Pedra | |
|