Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

ruta dissabtera-esmorzadora

3 participantes
AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

ruta dissabtera-esmorzadora Empty
MissatgeAssumpte: ruta dissabtera-esmorzadora   ruta dissabtera-esmorzadora EmptyDs 06 Feb 2010, 19:57

hui hem estat talo,jo i un company fent una ruteta curteta per fer un poc de fam a pedreguer,hem pujat al castell d'ocaive i després hem anat a l'ombreta,ahí van les fotets:

http://www.flickr.com/photos/25191743@N06/

La ruta curteta però molt visual i xula.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabtera-esmorzadora   ruta dissabtera-esmorzadora EmptyDl 08 Feb 2010, 17:00

Tu no cal que pares...herniat i tot i alla que va el tio!

Vau pegar bona esmorzaeta, no?
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabtera-esmorzadora   ruta dissabtera-esmorzadora EmptyDl 08 Feb 2010, 17:35

l'hèrnia si fas rutetes d'eixes sense anar massa de pressa no en fa ni mal......i més pensant en l'esmorzà que vé després.

Doncs va estar bé l'esmorzar al Xarco de Pedreguer i talo i jo ens vam fotre la botella de vi que aquell dia ens vam papar entre tú,jo i Talo....i eixe vi camuflat en ampolla de vichy català pega i molt al cap....

Fem una nocturna un dissabte d'aquestos? però hem referisc a nocturna de pubs...xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabtera-esmorzadora   ruta dissabtera-esmorzadora EmptyDl 08 Feb 2010, 19:44

Xe aixo hi ha que fer-ho tots els dissabtes jo ja estic fart de tant de caminar ruta dissabtera-esmorzadora Lol ruta dissabtera-esmorzadora Lol
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabtera-esmorzadora   ruta dissabtera-esmorzadora EmptyDl 08 Feb 2010, 20:57

De ruta nocturna jo amb vosaltres dos no vaig, que perdeu el cap Arrow

Talo ara es junta amb escaladors i se li ha pegat la gossera de caminar... ves calfant, que el Puig Campana x2 el tenim cada dia més a prop rendeer en quan deixe de molestar-me el genoll ja t´avise
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabtera-esmorzadora   ruta dissabtera-esmorzadora Empty

Tornar a dalt Ir abajo

ruta dissabtera-esmorzadora
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1