Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE

+5
pere
Paco
ouantomaca
garrotipadur
aixa
9 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
freedombenimaclet

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 02/10/2008

ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDj 02 Oct 2008, 18:14

tot just anava a preguntar-ho!! gràcies !! ens veiem allí!!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
freedombenimaclet

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDg 05 Oct 2008, 16:00

COm va anar el concert de pego???? ningú ha dit res al respecte.... !!! desde el meu punt de vista va estar genial .. vaig disfrutar com una xiqueta i vam tindre que repetir al dia següent anant a l'olleria!!!! clown
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDg 05 Oct 2008, 16:22

freedombenimaclet escrigué:
COm va anar el concert de pego???? ningú ha dit res al respecte.... !!! desde el meu punt de vista va estar genial .. vaig disfrutar com una xiqueta i vam tindre que repetir al dia següent anant a l'olleria!!!! clown

Al meu poble això es diu "vici"! Very Happy Benvingut/da al fòrum, i esperem que estigues a gust per ací! cheers
Sobre el concert jo poc puc dir, perque no vaig anar...pero segur que garrot, o aixa o pere conten algo...

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDg 05 Oct 2008, 21:21

el concert una passada,demà penje fotos
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDl 06 Oct 2008, 11:47

Només he pugut salvar 2 fotets perquè les vaig fer en visió nocturna i han eixit menejades.

ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 Concertpego003ft6.thROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 Thpix

ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 Concertpego0042ce9.thROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 Thpix
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 18/08/2008
Ubicació : calp

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDl 06 Oct 2008, 12:17

oles el concert de categoria, com sempre... molta festa.
Estava molt animat i nosaltres també drunken drunken ... l'únic que en sap mal es que ens van perdérem la muxeranga, m'haguera agradat veure'ls... tot no pot ser... ara toca a calp.

Benvinguda freedombenimaclet que sort la teua repetir concert, jo en la ressaca no podria silent .

BESETS
Tornar a dalt Ir abajo
freedombenimaclet

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDl 06 Oct 2008, 13:57

Eyyyyyy Garrot!! he vist les 2 fotos ... estava kasi al teu costat .. x la perspectiva fotogràfica...

.. encara que no sòc de la marina he veranejat sempre a Alcalà de la jovada... així que també estime la marina alta!!

gràcies per la benvinguda i a vore si coincidim més per aii!! una besada Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDl 06 Oct 2008, 14:04

no es broma jo també estava per eixa sona Very Happy ... això de no conéixer-nos...
volia posar una foto, però això encara no ho tinc controlat...
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDl 06 Oct 2008, 21:38

si és que sou un cas..........xe,jeje

jo isc a unes quantes fotos al fòrum així que deurieu haver-me saludat
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDl 06 Oct 2008, 22:30

Mira que sou...! Mad Al pròxim concert poseu-vos un floc al cap, o un clavell a l´orella per a reconeixer-vos Razz

freedombenimaclet, si has estiuejat a Alcalà, ves fent lloc a l´agenda, perque segurament el dia 25 fem "La II ruta del fòrum. Ara si que si!" i anem a Alcalà a fer una visiteta al despoblat de l´Atzuvieta, la Penya foradà,... i tens que vindre! Atenció al sub-fòrum ACTIVITATS, que ja anirem parlant-ho albino cat pig elephant
Tornar a dalt Ir abajo
freedombenimaclet

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDl 06 Oct 2008, 23:10

ufff m'encantaria ... fa molt de temps que no vaig per allà, xo possiblement ja estiga a Pamplona.
M'encantaria poder anar ... coneixeu tambe Margarida veritat?? el poble de ma iaia...

espere aquest pont fer alguna escapada per la zona... fa molt de temps que no vaig!!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDt 07 Oct 2008, 11:28

jeje,que bò lo del clavell i havera sigut un punt a un concertet com eixe, Very Happy

Lo de la ruta podriem posar-ho ja
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDt 07 Oct 2008, 13:12

això del clavell molt bo... a ultima hora podria haver colat drunken !!!
al concert és difícil posar-te a mirar a vore qui coneixes i mes si nomes veus per foto a la persona... fent endevinalle
...però a la pròxima ja sabem... flower

Laughing xxx
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDl 13 Oct 2008, 22:52

ufff m'encantaria ... fa molt de temps que no vaig per allà, xo possiblement ja estiga a Pamplona.
M'encantaria poder anar ... coneixeu tambe Margarida veritat?? el poble de ma iaia...

espere aquest pont fer alguna escapada per la zona... fa molt de temps que no vaig!!

Jo si coneixc Margarida, encara que... Embarassed mai he entrat. He passat moooooooooltes voltes per davant, i mai m´he asomat a vore´l per dins. A la Venta Margarida si he parat, això si. I conec un Margarider (es diu aixina??). Has estat per allí el pont? Si el 25 no estas a Pamplona ja saps el que has de fer albino rendeer cat
Tornar a dalt Ir abajo
freedombenimaclet

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDt 14 Oct 2008, 12:52

SI que estaré a pamplona , estic estudiant aci... però per al 30 baixe a la terreta , que es la fira de cocentaina!!!

un bes
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDs 01 Nov 2008, 01:31

SI que estaré a pamplona , estic estudiant aci... però per al 30 baixe a la terreta , que es la fira de cocentaina!!!

un bes

Ei! Estaves a Pamplona el dimecres? Estudies a la Universitat on van atemptar? No t´haurà tocat res, no? Esperem que no res, encara que amb l´esglai ja aneu bé, ja... Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
huesos
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 EmptyDj 08 Gen 2009, 23:45

Buenas, soc nova aki, i este es el meu primer missaje (perdoneu pero no domine molt el escriure en valencià). Soc de Xàbia i també vaig estar al rocktardor, ya que la gossa sorda i obrint pas m'encanten. Vaig arribar cuan començaba la muixeranga, i mentres em vaig comprar una camiseta.
He vist les fotos que heu posat encara que yo no isc perque estava a primera fila. En esta foto hi ha una bona panoràmica, que es de la pàgina web de la gossa ( lagossasorda.com ):

ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 2921292147_601c6db0d1

(Yo estic a primera fila a l'esquerra, en el bras alçat)

vinga adeu
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo

ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2