Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella

3 participantes
AutorMissatge
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella Empty
MissatgeAssumpte: Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella   Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella EmptyDl 09 Feb 2009, 18:58

Un somni fet realitat...
Aci vos deixe , com sempre , el enllaç amb la cronica i les fotos a www.costatfosc.blogspot.com
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella   Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella EmptyDl 09 Feb 2009, 20:59

Que llastima no haver-ho sabut abans. Jo vaig pujar a les agulles dels frares fa una burrà d'anys i fa temps que tinc ganes de tornar però mai trobe companyia. Ja teniu pensada una eixida per a aquest cap de setmana? Només ho sapieu aviseu-me que si puc m'apunte.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella   Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella EmptyDl 09 Feb 2009, 22:03

Talo, estas com una cabra...Mira, com este ninotet rendeer no pensava que te´n hauries anat asoles aixina tant de moment. M´alegre de que ho hajes passat tan bé Smile Ara ja sabem qui farà de guia quan anem a fer-la tota sencera jijiji

Sergi, benvingut! No et recomane que et juntes amb Talo, que és una mala influència Razz Per cert, sóc Santi del Facebook. Ara enseguida obric un post nou i parlem de on anar el dissabte. Si tens alguna idea o algun lloc entre cella i cella, dis-ho i entre tots ho decidim Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella   Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1