talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella Dl 09 Feb 2009, 18:58 | |
| Un somni fet realitat... Aci vos deixe , com sempre , el enllaç amb la cronica i les fotos a www.costatfosc.blogspot.com | |
|
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella Dl 09 Feb 2009, 20:59 | |
| Que llastima no haver-ho sabut abans. Jo vaig pujar a les agulles dels frares fa una burrà d'anys i fa temps que tinc ganes de tornar però mai trobe companyia. Ja teniu pensada una eixida per a aquest cap de setmana? Només ho sapieu aviseu-me que si puc m'apunte. | |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella Dl 09 Feb 2009, 22:03 | |
| Talo, estas com una cabra...Mira, com este ninotet no pensava que te´n hauries anat asoles aixina tant de moment. M´alegre de que ho hajes passat tan bé Ara ja sabem qui farà de guia quan anem a fer-la tota sencera jijiji Sergi, benvingut! No et recomane que et juntes amb Talo, que és una mala influència Per cert, sóc Santi del Facebook. Ara enseguida obric un post nou i parlem de on anar el dissabte. Si tens alguna idea o algun lloc entre cella i cella, dis-ho i entre tots ho decidim | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ascencio pla de la casa (1379msnm) , serrella | |
| |
|