| Integral de serrella | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Integral de serrella Dt 10 Nov 2009, 18:43 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dt 10 Nov 2009, 23:10 | |
| que canalla,pues la fareu dos o tres perquè jo fins a febrer-març nanai de la xina.... xD | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dc 11 Nov 2009, 13:18 | |
| víctor, xinxa rabinya XD talo, molts km son? trau el planol i digues el rutómetre, que ja ve el fred i la haurem de fer. algun visitant vol acompanyar-nos? es una ruta llarga i exigent, pero mooolt bonica! talo, si vaig amb tu em portaré una radiet per a no sentir-te xD
au! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dc 11 Nov 2009, 14:44 | |
| Santi la fem des de castells o des de guadalest? Des de castells ja sabem per on es , per guadalest podries pillar el track de cuarentones sin fronteras. Son 20 km , 1500 de desnivell i unes 8 hores. vinga vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , que ja es hora de posar-nso en serio! i a l'endema puig-ponoig . Hay huevos? | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dc 11 Nov 2009, 22:07 | |
| Cada dia esteu mes tronats, però m'agrada l'isea. Conteu en mi que jo vaig, si no ve el cabró del jefe i em fastidia els plans. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 12 Nov 2009, 13:20 | |
| feu la i disfruteu xavals que jo tardaré un llarg temps en tornar,però això sí,guardeu algo per a quan jo torne.....jeje M'alegra vore que santi ja torna després d'haver-mos pegat la patadeta...... Ah per cert,si la feu des de Guadalest és un camí empolat i enformigonat,així que jo de vosaltres al faria des de Callosa! ala! ací teniu fotos on apareix eixe camí: http://www.flickr.com/photos/56721704@N00/page2/ | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dt 17 Nov 2009, 13:49 | |
| la pataeta te la deuria pegar a tú, per plorona, que sempre estas queixante, i per haver canviat el disseny del forum pel teu compte. si no t agradava el vell podries haver-ho comentat...pero t'has lluit...
i ara lo important: esta nit vos dic ja segur quin dia puc anar, i si ens posem d acord la fem, que JA TOCA!
el que no tinc clar es que siguen 20km... investigarem...
au! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dt 17 Nov 2009, 16:59 | |
| xe, ja ho tinc clar, al final el dissabte si anem a Serrella puc lliurar de collir olives. com ho teniu vosaltres, podeu dissabte? la matinada será de les que fan historia...conteu que haurem d anar a deixar un cotxe a benassau. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dt 17 Nov 2009, 20:58 | |
| plorona? no saps dir un altra cosa? ja et tocarà tú algún dia,ja!
he canviat el disseny perquè ja cansava sempre el mateix,ademés tu no entres mai al fòrum ja així que............de totes maneres si vols tornar a posar el mateix,per mi............
Adéu i passevo bé a la ruta..... | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dc 18 Nov 2009, 11:12 | |
| A mi em feia me gracia la idea de tornar en taxi , aixi no perdiem eixe temps de pujar a benasau i baixar a guadalest... pero el que vullgau. En quan a matinar , pues per a anar a la montanya es te que matinar si vols fer coses interessants... Si vas de pic-nic no cal matinar Sergi tu vens no? Que el santi diga hora i lloc ja que tindrem que anar cap alla els dos . si vols sergi , anem en un cotxe tu i jo. Salutacions!!! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dc 18 Nov 2009, 11:28 | |
| al final el dia-D és el dissabte? on quedem? a quina hora? menjem anant anant o intentem acabar-la a hora de dinar? conteu que anar a benassau, deixar un cotxe i tornar a guadalest, seran unes 2h-2h15" pq damunt la carretera de Castells esta tallada, i si volem començar matí la matinada será guapa
que opinen vostés? | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dc 18 Nov 2009, 12:01 | |
| He cridat a un taxi de callosa per demanar preu. el preu serien 35 euros. Vindre a benasau a per nosaltres i baixarnos a guadalest , en lo que ens ahorrariem 1:30: hores de pujar i baixar a benassau. Ara ja que la assamblea es manifeste. Quina opcio triem amics? Amb el tema de si acabame a hora ed dinar o no es una cosa que no sabem , lo logic seria agafar provision per a tot un dia , mai es sap en la montanya... hi ha que anar ben preparats , i despres , siga dinar o berenar , algo farem jejeje. Vinga a vore que vos pareix , santi , sergi .... Salutacions | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dc 18 Nov 2009, 12:32 | |
| a mi em pareix tot bé. jo per comoditat aniría en cotxe, no em molestaría alçar-me una hora més matí per anar a deixar un cotxe allá dalt. pero la idea del taxi em sembla bé també. fem-ho com vullgueu, i quan ho tinguem clar ja quedem hora i lloc
au! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dc 18 Nov 2009, 20:12 | |
| pensant-ho be . la idea del taxi es bona pero... n sabem a quina hora acabarem i quan li cridem en eixos moments tal volta estiga portant a algu , vull dir que no li odem dir una hora exacta per estar a benassau. L'altra es que si mos veu les pintes igual pega mitja volta i s'en va Amb les motxiles , els palos ... No se xe , a mi tant se me val , LA TINC QUE FER IGUAL!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 13:28 | |
| Talodreitor, a vore com quedem... Si tornem amb taxi, quedem cap a les 6h a la gasolinera de Teulá o per davant del Frau a Benissa? I si deixem un cotxe a Benassau a les 5h-5h:30?
Important: anar ben carregats de menjar i aigua, portar també paper de combat, cámera de fotos, el frontal i xubasquero, pel que puga passar.
Que opineu? Digueu algo, xeeee
Au! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 13:30 | |
| Talodreitor, a vore com quedem... Si tornem amb taxi, quedem cap a les 6h a la gasolinera de Teulá o per davant del Frau a Benissa? I si deixem un cotxe a Benassau a les 5h-5h:30?
Important: anar ben carregats de menjar i aigua, portar també paper de combat, cámera de fotos, el frontal i xubasquero, pel que puga passar.
Que opineu? Digueu algo, xeeee
Au! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 15:07 | |
| a les 5:30 a la gasolinera de teulada , agafem 2 cotxes , anem per autopista fins a altea , pujem a benassau i deixem un cotxe alli.Si esteu d'acord alceu la ma in in integral! Salutacions! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 15:09 | |
| Un cosa la carretera ed castells segur que esta tallada? perke sino podriem anar per alli... Au! | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 16:15 | |
| Xe, jo no puc anar. No he dit res en tota la setmana perque estava esperant que la merda de l'hernia em donara una tregua, pero no vol. El diumenge passat vaig apretar massa, i m'he passat tota la setmana fotut. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 19:17 | |
| Sergi, no pots fer-me açó! Tot el dia jo soles amb Talo...em fará loco... jeje Ara en serio, ho lamente i que et recuperes prompte i bé. Ningú més vol vindre? Talo, estan ampliant la carretera de castells, igual es pot passar, pero está tallada...i si anem i ens costa pegar la volta, malament... | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 20:26 | |
| LLastima sergi , quan fem la de aixorta-serrella a vore si estas a punt jejeje. Recuperat prompte que ve el fred i es hora de disfrutar la montanya Santi : la'ltra volta Victor i jo varem poder passar , pero es millor no arriesgar. Be , aleshores a les 5:30 a la gasolinera de teulada o al frau ? ( ho dic per l'aparcament ) Ja dius algo. I ho poses com a oficial ja. Salutacions | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 22:55 | |
| - talo escrigué:
Be , aleshores a les 5:30 a la gasolinera de teulada o al frau ? ( ho dic per l'aparcament ) Ja dius algo. I ho poses com a oficial ja.
A les 5:45 davant del Frau a Benissa i au. Qui vullga vindre, ja ho sap, pero que avise Demà voré si m´enrecorde de comprar-li piles al walkman i pastilles per al mal de cap | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 23:18 | |
| loco em faras... loco... xD | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dj 19 Nov 2009, 23:19 | |
| Si vols tapons per a les orelles, jo en tinc, però estan un poc grocs i no se de que. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Integral de serrella Dv 20 Nov 2009, 00:33 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Integral de serrella | |
| |
|
| |
| Integral de serrella | |
|