| Som de la Marina! Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn. |
|
| Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
sócsanti Invitat
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dj 12 Feb 2009, 00:10 | |
| El Montgó encara es fa més llarg Talo i jo vam començar a les 8:30 i a les 14:30 tornàvem al cotxe...per ahí baix està la crònica. La de Laguar la primera volta que la vaig fer, que nomes havia vist muntanyes per la tele, vam tardar 4 hores i mitja i jo de esportista tinc poc...vull dir, que es pot fer bé. Això sí, després les agujetes anàven que donava gust Fem la que vullgueu, pero porteu bombons que es sant valentí |
| | | ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dj 12 Feb 2009, 00:16 | |
| El de dalt era jo, que he escrit sense registre El focus com més mola és en negre com el meu! Bueno, el meu estarà aixina gris, si no plou jeje Val, a les 8 a ORBA Deixarem algun cotxe allí baix si Víctor diu que es pot aparcar bé, i au. I el meu tlf es 637057390, per si no mos trobares o alguna cosa de última hora. I ja que estic em faig propaganda del blog amb la entrada de la ruta quan la vam fer l´any passat i una miqueta de història http://ouantomaca.blogspot.com/2008/04/vall-de-laguar-els-6500-escalons-de.html I si mireu els comentaris, voreu un tal "ondarenc" que encara no ens coneixiem, i el tio xulet volia fer la ruta el diumenge següent jejejej casi ha passat un any, però la farem! | |
| | | Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dj 12 Feb 2009, 00:36 | |
| Molt xulo el blog, però com el meu focus no hi ha res.... jo no se com la gent se'l pot comprar en ¿gris? de terra o pols o una bona temporada sense llavar-lo. Bo, el meu movil es el 629438931. Ens coneguem el dissabte a les 8 a Orba. | |
| | | garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dj 12 Feb 2009, 20:03 | |
| Qui serà el tal ondarenc eixe? quin fantasma,no?jaja,era jo però hem vaig canviar el nick i no he trobat companyia per anar a fer-la.
No discutiu per cotxes que el millor és el meu,un citroen xsara blau i que dure...........que conforme està l'assumpte,xD.
El lloc que jo descrivia a Orba és just a on està l'encreuament que tires cap a la Vall de Laguar,a mà esquerra hi ha lloc per a aparcar.
Hui he parlat amb Rafa(Talo sap qui és) i diu que es pot fer la ruta entre 3 o 4 hores depén del ritme que portem.
Per a futures rutes en compte d'anar tant lluny encara tenim pendents la Muntanya Gran i la Solana,no??
Au | |
| | | ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| | | | garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Ds 14 Feb 2009, 19:51 | |
| Crònica i fotos al blog de fentmarxa:
www.fentmarxa.blogspot.com | |
| | | ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dg 15 Feb 2009, 19:52 | |
| A les 8 haviem quedat a Orba, vam coneixer a Sergi- que després de coneixer-nos no ´sé si voldrà tornar perque vam dir prou gilipollaes esperem que no s´asustara massa i que s´apunte a les següents- i des d´allí vam anar a Fleix per a començar la ruta. La ruta comença costera avall, passant el llavador de la font grossa. S´aplega al riu Girona, ara sense aigua, i ja comença la matraca per a les cames, amb la primera costera amunt. Apleguem a l´area de descans i parem no perque estiguerem cansats, que vaaaa...parem a fer-nos una foto: Tornem a arrancar, ara costera avall - béeee!- i quan tornem a tocar barranc, ens fem una altra foto- esta sense el nivell- Comença la segon pujada cap amunt i el solet ja calfava...com si no anarem ja calentets de cansats... Aixina aixina vam aplegar a les Juvees de dalt, on vam parar a deixar que uns de taronja se´ns apropàren, però ni aixina...Baixant un membre de l´equip somdelamarina! va intentar baixar-se 3 escalons de un bot i va patir un aterratge d´emergència que per sort no va ser massa cosa... i ja se´ns va oblidar fer fotos fins que vam aplegar dalt de Benimaurell, on li´n vaig tirar una als bancals d´ametlers florits, que estaven de postal I després de 14,5km de ruta, açò es to to tot, amics! Vam passar un matinet de categoria, per una ruta de categoria amb una gent de cat...uns impresentables! Que no, que és broma! Que ho diga Sergi, a que som bones persones?? Quan vullgueu repetim! | |
| | | talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: vaja que va ser dura Dg 15 Feb 2009, 22:51 | |
| va ser tan dura que elmeu genoll esquerre va dir: prou! . s'ha quedat en un susto , i menys mal que no es vatrencar al cama alli , sino... ara toca reposo fins la setmana que ve l'altra , que espere vinga mes gent , com sergi , un nou colega "trotacamins" ( com tirava a la primera pujada , mare meua... jje ) Despres seme va ocurrir correr amb santi un trocet ( poc sentit comu per a una personake pesa 90 kilos como jo ) Xe , esteu fets uns maquines , a victor , igual te 15 , que 30 , alla va ell com un motor a gas-iol , va acabar la ruta sobrat com per a pegar un altra volta. A on m'he estacat senyor... | |
| | | Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dl 16 Feb 2009, 00:36 | |
| | |
| | | garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dl 16 Feb 2009, 17:25 | |
| Jeje,Talo no hem façes riure dient que a on t'has estacat perquè a tú t'agrada més que a nosaltres i tú també vas sobradet i jo al principi no anava molt però després hem vaig agafar.
Adéu,salut i a cuidar-se eixe genoll. | |
| | | ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dl 16 Feb 2009, 21:03 | |
| | |
| | | Sergi Sellés
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? Dl 16 Feb 2009, 21:13 | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? | |
| |
| | | | Ruta dels enamorats, dissabte 14. On anem? | |
|