Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

ruta dimecres,qui s'apunta?

2 participantes
AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

ruta dimecres,qui s'apunta? Empty
MissatgeAssumpte: ruta dimecres,qui s'apunta?   ruta dimecres,qui s'apunta? EmptyDl 01 Set 2008, 21:57

qui s'apunta?
tu vens lula?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: ruta dimecres,qui s'apunta?   ruta dimecres,qui s'apunta? EmptyDt 02 Set 2008, 00:09

Jo m´apunte, però no la haurem de fer llargota, perque el dia ja es nota que s´acurta molt.
Per cert, ja tinc modem, oeeeeee cheers he anat esta vesprà a replegar-ne un nou.

I benvingut Lula, si t´apuntes el dimecres allí mos vorem Smile

La pregunta és...: on anem??? Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: ruteta   ruta dimecres,qui s'apunta? EmptyDt 02 Set 2008, 21:06

He parlat amb més gent(un d'ells lula) i no poden,així que anirem tú i jo per a fer l'última ruteta vespertina,jeje.

No sé exactament quina fer però tinc en ment una que va prop del montgó que serà d'una horeta i mitja no aplega,va bé,no?

adéu i dsp o demà matí parlem i concretem hora i lloc
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: ruta dimecres,qui s'apunta?   ruta dimecres,qui s'apunta? EmptyDc 03 Set 2008, 15:36

Bé, ja supose que serà massa precipitat, però si algú està desfaenat esta vesprà i vol vindre, hem quedat cap a les 17:15 a l´eixida de Gata cap a Xàbia, per davant de la Cas. Farem una ruteta curta vora el Montgó, per a fer goleta i un dia de cap de setmana pegar-li mos al Montgó, que ja és hora Smile

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ruta dimecres,qui s'apunta?   ruta dimecres,qui s'apunta? EmptyDj 04 Set 2008, 00:00

La ruta genial i ens ho hem passat bé,llàstima que només hem anat ouantomaca i jo,com quasi sempre,jeje.

Esperem que ara ja quan fem la propera ja dissabte l'afluència de gent del fòrum siga més nombrosa.

Adéu i demà posarem les fotos.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: ruta dimecres,qui s'apunta?   ruta dimecres,qui s'apunta? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

ruta dimecres,qui s'apunta?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1