garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: ruta dimecres,qui s'apunta? Dl 01 Set 2008, 21:57 | |
| qui s'apunta? tu vens lula? | |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: ruta dimecres,qui s'apunta? Dt 02 Set 2008, 00:09 | |
| Jo m´apunte, però no la haurem de fer llargota, perque el dia ja es nota que s´acurta molt. Per cert, ja tinc modem, oeeeeee he anat esta vesprà a replegar-ne un nou. I benvingut Lula, si t´apuntes el dimecres allí mos vorem La pregunta és...: on anem??? | |
|
garrotipadur
| Assumpte: ruteta Dt 02 Set 2008, 21:06 | |
| He parlat amb més gent(un d'ells lula) i no poden,així que anirem tú i jo per a fer l'última ruteta vespertina,jeje.
No sé exactament quina fer però tinc en ment una que va prop del montgó que serà d'una horeta i mitja no aplega,va bé,no?
adéu i dsp o demà matí parlem i concretem hora i lloc | |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: ruta dimecres,qui s'apunta? Dc 03 Set 2008, 15:36 | |
| Bé, ja supose que serà massa precipitat, però si algú està desfaenat esta vesprà i vol vindre, hem quedat cap a les 17:15 a l´eixida de Gata cap a Xàbia, per davant de la Cas. Farem una ruteta curta vora el Montgó, per a fer goleta i un dia de cap de setmana pegar-li mos al Montgó, que ja és hora Au! | |
|
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta dimecres,qui s'apunta? Dj 04 Set 2008, 00:00 | |
| La ruta genial i ens ho hem passat bé,llàstima que només hem anat ouantomaca i jo,com quasi sempre,jeje.
Esperem que ara ja quan fem la propera ja dissabte l'afluència de gent del fòrum siga més nombrosa.
Adéu i demà posarem les fotos. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ruta dimecres,qui s'apunta? | |
| |
|