Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Integral de serrella

+2
garrotipadur
talo
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

Integral de serrella - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 20 Nov 2009, 01:11

hi han 2 problemes:
1: el dia es massa curt ( tampoc sabem d'on comença )
2: la dona si aplegue a les 8 de la nit tindra la maleta preparada xD
Ademes a mi eixa , mes que res per disfrutar de la ruta la preferisc en dos dies , mes ambientillo montanyero vamos , amb al seva nit al refugi , matinadeta i cim...
30km i pico i 2500 es em pareix una salvatjada per a un dia en la montanya.
Definitvament crec que va a ser que no Smile
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 20 Nov 2009, 01:29

xicons ja ho teniu ahí i dona bon oratge,així que al lio....

la carretera de castells tot el món diu que està tallada,talo i jo vam passar però perquè estava el rallye i la van deixar oberta i jo me la vaig jugar i vaig dir,avant!!

al final va el xic d'oliva? pareix que li pega també prou a la muntanya....

Bo,feu bona cosa de fotos i feu-me bona cosa de goleta que quan torne tornaré a per totes,jeje.

L'any que vé,triplet, Botamarges-Gegant de Pedra i Oltà......xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 20 Nov 2009, 12:45

Be aço es oficial ja , qiedem a les 5:45 a la gasolinera de teulada o a qui li vinga millor a les 6:00 a la ixida ed la autopista AP-7 de Altea ( per si s'punta algu mes )
Fins dema!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 20 Nov 2009, 13:49

Xe, jo ho havia posat, pero se m ha embolicat el móbil i ha desaparegut el missatge...
Demá a les 6h mos vorem, i crec que no ens vol acompanyar ningú...portat bé o et tire al pou de neu del Pla de la casa xD

Au, bon dia i bon cap de setmana!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 20 Nov 2009, 16:48

Desde luego vaja una comarca de montanyeros...
No m'ho explique , en fi... Tindrem Sang Euskaldun Santi? Akells van tots sempre a la montanya jejej
bounce bounce bounce
Au xe.
Vaigf a dinar pasta... hidratos de carbono a saco avui xD , energia per a dema Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Juankar

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 18/11/2009

MissatgeAssumpte: JUankar   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 20 Nov 2009, 18:08

Xe, al final se me complica el dia i no podre anar sentint-ho molt. Estare atent per a altres eixides, que seu passeu molt be. Amb quina periodicitat eixiu?

UN abraç per tots
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 20 Nov 2009, 18:16

A l'altra doncs!
juankar , sempre que podem . casi tots els caps de setmana anem algu a fer algo.
Anem posant aci quan ixim , dir-et que si vols proposar tu alguna ruta tambe pots he? Wink
Jo tinc pendent el cim de la safor per ejemple... , el benicadell... i tinc ganes de tornar a bernia.
Todo se andara , o cresteara jeejje.
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Juankar

MissatgeAssumpte: Eixides   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 20 Nov 2009, 18:52

A la safor sols he pujat una vegada i tinc ganes de tornar, encara que tinc que saber de nou el cami.El que si que puje molt es el benicadell, per tots els llocs, Salem, Beniatjar,.......ya quedem.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDg 22 Nov 2009, 22:50

ja podeu vore la cronica de la ruta a www.costatfosc.blogspot.com ( propagandilla ahi Smile )
Tornar a dalt Ir abajo
Juankar

MissatgeAssumpte: SErrela   Integral de serrella - Página 2 EmptyDg 22 Nov 2009, 23:23

Pero que que cabrons, que fotos, la proxima no me la perc. Quina enveja vos tinc. Quan es la proxima???
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDg 22 Nov 2009, 23:46

El pròxim pont de decembre fan l'aplec de centres excursionistes dels paisos catalans i una de les excursions es de Villalonga al cim de la safor i d'ahí a l'Orxa. Es una excursió molt xula, us recomane a tots que la feu. Aci teniu l'enllaç:

http://www.viarany.org/
Tornar a dalt Ir abajo
Juankar

MissatgeAssumpte: Eixides   Integral de serrella - Página 2 EmptyDl 23 Nov 2009, 00:29

Pero la proxima vostra sera la de la Safor??? o eixa es en conjunt?
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDl 23 Nov 2009, 12:40

juankar : jo este cap de setmana vaig amb uns "novatets" a pujarlos al pla de la casa , a la serrella , si t'apuntes... Smile , i tu tambe si vosl sergi he!!!! jejeje i qui vullga collons!! cheers cheers cheers
Vinga ja em digueu algo.
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Juankar

MissatgeAssumpte: serrela   Integral de serrella - Página 2 EmptyDl 23 Nov 2009, 21:08

pero aneu disabte o diumenge??
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDl 23 Nov 2009, 21:14

Si que m'apunte, si l'hernia no m'apreta esta setmana.
I la de la safor la fem quan digueu.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDl 23 Nov 2009, 21:23

Anem diumenge aquesta vegada.
Salut i montanya!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDl 23 Nov 2009, 22:35

hola! precioses fotos les del dissabte,la serella és de lo milloret....

ja vas de guia? qui son els novatets? fes-te una casa per allà dalt....jeje.

Podries montar una empresa d'aventures alternativa a les que hi han.....viure d'això seria una canya......
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDt 24 Nov 2009, 09:54

Ie, que ho passeu molt bé i feu alguna foto!
Jo segurament aprofitaré el diumenge per a anar a córrer a alguna muntanyeta més propera.
Ja ens ho contareu!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDc 25 Nov 2009, 14:30

pues espere que vinguen sergi i juankar... xD
Per cert sabeu si es pot passar per la carretera de castells? aus!
Tornar a dalt Ir abajo
Carli

Nombre de missatges : 22
Data d'inscripció : 27/11/2009

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 EmptyDv 27 Nov 2009, 19:33

Ahir vaig estar parlant en un xic de Castells i em va dir que en de momente estaría tancada indefinidament perque deia que l'empresa que la estava construint no cobrava i que l'havia deixà plena de pedres per a que no la pogueren obrir...o algo així.

D'on ixiu el dumenge? A quina hora ixirieu? Estic veient si puc apuntar-me, encara que ho tinc complicat però per si acás.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Integral de serrella   Integral de serrella - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Integral de serrella
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2