| Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dt 16 Set 2008, 09:44 | |
| Lula ha dit d´anar Castells a fer-ne una circular, i per altra banda crec que era este cap de setmana, no recorde si dissabte o diumenge, els amics de www.penyaroja.org volien anar a Bernia...aixina que, a parlar del tema s´ha dit! Podeu este cap de setmana? Quin dia podeu? On vos abelleix anar? Per cert, Lula, ja s´ha recuperat la Lula de 4 pates? La pobreta va acabar rendida I garrotipadur, la dona es va enfadar molt amb tu? Au! | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dt 16 Set 2008, 16:04 | |
| La de Castells es podria fer però supose que entre anar i tornar es farà tard i seria dinar per allí,jo aquest dissabte no puc quedar-me a dinar,així que no sé si deuriem deixar-la per a algún diumenge o un dissabte més endavant,el que vullgau.
Jo propose com a segona la circular d'Oltà per a aquest dissabte o quan vullgau i si dona temps fer el cim que són 3 hores o 3 hores mitja,Lula,jo i un amic la vam fer i està prou bé.
La dona es va enfadar un poc però és que la paradeta al bar mola i també forma part de la ruta,jeje. | |
|
| |
saforenca
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 06/09/2008 Edad : 46 Ubicació : La Safor
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dt 16 Set 2008, 22:21 | |
| M'apunte!!! On siga i quan siga... ja direu, no tinc problema en que siga dissabte o diumenge. Quede a l'espera. No sé si vindrà algú més amb mí... segons quedem ja us diré. Besos. | |
|
| |
flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dc 17 Set 2008, 15:55 | |
| Hola! Com esteu? Jo este cap de setmana ho tinc més apurat, però estic a l'aguait del què feu... si no puc este, a la pròxima! Vinga, cuideu-vos peladilles. Salut. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| |
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 18 Set 2008, 00:48 | |
| ei montanyeros com ho porteu? este cap de setmana per a mi es imposible quedar de fer res ja que tinc compromisos per a tot el cap de setmana , si teniu ganes la setmana que ve podriem fer algo , ja anem parlanto vinga salut a tot el mon | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 18 Set 2008, 09:22 | |
| Jo també ho tinc una miqueta complicat, dissabte i diumenge en serà pràcticament imposible anar per 2 compromissos que tinc. Passeu-lo ve els que aneu i deixeu la xula per la pròxima . | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 18 Set 2008, 10:24 | |
| Jo la propera setmana ho tindré prou complicat així que si només estàn ouantomaca i saforenca si voleu podem fer aquest dissabate alguna curteta com Oltà per mantindre la forma sino teniu por de banyar-vos,jeje.
Adéu i ja hem diueu alguna coseta | |
|
| |
ouantomaca
| |
| |
saforenca
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 06/09/2008 Edad : 46 Ubicació : La Safor
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 18 Set 2008, 22:57 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dv 19 Set 2008, 19:24 | |
| La Figuereta? no ho conec. Al final crec que tinc algo que fer i millor reservar-mos per a la propera,no? i així anem tots,no? de tota manera podriem quedar per a esmorzar o fe-rmos cerveseta,no? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dv 19 Set 2008, 23:11 | |
| Si, millor desansem esta setmana i anem aclarint coses per a la pròxima o la que siga si la gent pot. El dissabte que ve jo no tinc clar que puga, però si a tot el món li va bé dissabte faré per poder anar. Anem aclarint coses: Dissabte 27 o diumenge 28? Fem la circular de Castells, pujem Oltà, o els escalons i La Cova Santa de Laguar? O alguna proposta nova? Per mi, millor diumenge, pero si tots voleu dissabte puc canviar el compromís que tinc. I la ruta, em fa molta gràcia la que va dir Lula, de Laguar, però tant em dona una com altra Següent! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Ds 20 Set 2008, 18:27 | |
| Ouantomaca al final de cervesa no vas dir res,eh?jeje,jo al final tampoc havera pugut perquè he estat comprant un moble.
Jo només puc dissabte però si quedeu tots diumenge no passa res i jo ja aniria l'altra,a totes les rutes de segur que per circumstàncies tots no podrem estar.
Per a anar obrint boca ací teniu uns enllaços de la cova santa i demés:
http://www.topwalks.net/es/fleix/cova_santa.htm
http://www.topwalks.net/es/benimaurell/cavall_vert.htm | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dl 22 Set 2008, 19:59 | |
| Abans de que es borraren alguns missatges, jo havia dit ací que despres de vore els enllaços de garrotipadur em feia gràcia anar a Laguar a la ruta que va dir Lula de la Cova Santa o qualsevol altra, perque totes les rutes de la Vall valen la pena. I també havia dit que se m´ha canviat el pla, i quan no puc anar és el diumenge, o siga que per mi el dissabte millor. I havia posat un enllaç del meu blog, una entrada de quan vam anar a fer la ruta llarga per Abril: http://ouantomaca.blogspot.com/2008/04/vall-de-laguar-els-6500-escalons-de.html Aneu diguent i opinant del tema | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dl 22 Set 2008, 21:36 | |
| Pense que eixa serà un prou dureta per fer-la,no? de tota manera esperarem a vore com ho té la gent i a vore com es presenta l'oratge ja que en principi dona aigua per al dissabte.
Hi han tantes rutes per fer...............quin mareig xe!
Ah,per cert que t'ha passat amb el blog? en lo xulo que estava i t'han parat ara? demà vaig a teulada,ens fem una cerveseta o qué?? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dl 22 Set 2008, 22:12 | |
| - garrotipadur escrigué:
- Pense que eixa serà un prou dureta per fer-la,no? de tota manera esperarem a vore com ho té la gent i a vore com es presenta l'oratge ja que en principi dona aigua per al dissabte.
Hi han tantes rutes per fer...............quin mareig xe!
Ah,per cert que t'ha passat amb el blog? en lo xulo que estava i t'han parat ara? demà vaig a teulada,ens fem una cerveseta o qué?? No em referia a fer la ruta del blog, si que em sembla massa llarga. He posat l´enllaç per si a algú que no coneixia la zona li feia gràcia al vore les fotos. Podriem fer alguna variant més curteta si voleu, o lo que vullgueu El blog a vore si ara que ve el fred i faré més hores per casa l´actualitze una miqueta, que el tinc abandonat... Demà estarà un poc complicat lo de la cerveseta perque al acabar de treballar he d´anar a replegar el cotxe a la ford. A quina hora venies tu? | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dl 22 Set 2008, 22:59 | |
| Ah,la ruta era per informació,val! eixa la farem més endavant i per a aquest dissabte la que vullgau,laguar,castells o més propet,no sé.
Jo tinc sopaeta a teulada a les 9 així que quan acabes a la ford si vols m'avises i jo puje a teulada cap a les 7'30 o l'hora que siga.
Adéu | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dt 23 Set 2008, 21:56 | |
| El mapa diu que el dissabte també plourà...a vore com evoluciona la situació...jo tinc moltes ganes de pegar una caminata, encara que siga acabant de fang fins els nas A vore si quedem, xe! | |
|
| |
flordeneu
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dt 23 Set 2008, 23:43 | |
| Hola hola!! jo el dissabte no puc i el diumenge segurament en farem una la Penyaroja. Dissabte passat al final no vam anar a Bèrnia ( alguns van anar al Montgó) i potser anem este diumenge, aixi que si us abelleix, ja ho sabeu... A vore si el temps ens acompanya... Besets! | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dc 24 Set 2008, 00:38 | |
| - flordeneu escrigué:
- Hola hola!! jo el dissabte no puc i el diumenge segurament en farem una la Penyaroja. Dissabte passat al final no vam anar a Bèrnia ( alguns van anar al Montgó) i potser anem este diumenge, aixi que si us abelleix, ja ho sabeu...
A vore si el temps ens acompanya... Besets! bona nit a tot el mon, ei flordeneu donams informacio de lo de la penyaroja a vorer si podem anar tots junts , si vos pareix be a tots , jo vaig estar el diumenge a bernia va ser pensat i fet i la veritat es que va estar molt be ,bo ja anem parlant a vorer si fem algo el cap de setmana ah jo el dissabte ho tinc complicat , tinc el mateix compromis de sempre i fins les 9 no puc fer res | |
|
| |
flordeneu
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dc 24 Set 2008, 15:36 | |
| Val, ja us dic com està el tema per a este cap de setmana, d'acord? A reveure! | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dc 24 Set 2008, 15:51 | |
| Jo, de moment, no tinc cap compromís pel cap de setmana, així que en principi podria anar dissabte o diumenge. En quant a la ruta de la Cova Santa, pense que encara es massa dura per a la gent que no està massa acostumada a caminar per la muntanya, ja que estem parlant de baixar a un barranc i després caminar pel mig del mateix. Per tant, al contrari, de pujar una muntanya, l'esforç més dur es fa al final de la caminada, quan hi han menys forçes i tal volta tots (ENCARA) no estan preparats per fer aquesta caminda. Eixe es el meu consell, es tracta d'anar posant-nos en forma, i deixar les més dures per més avant. Però d'ací un parell de mesos, ningú es lliura, eh!!!!! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dc 24 Set 2008, 19:04 | |
| De moment he vist l'oratge hui i dona aigua tot el cap de setmana,així que a esperar un canvi però hem pareix que ho tindrem complicat poder fer algo.
De tota manera una bona esmorzada també estaria bé.
P.D: Saforenca crec que hui t'he vist a la cam de l'atzúvia,potser? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dc 24 Set 2008, 21:12 | |
| Si que es presenta complicat l´oratge... Ja anem parlant-ho a vore com avança la cosa, i si no pot ser muntanya, un esmorzar tampoc és mala idea | |
|
| |
saforenca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dc 24 Set 2008, 21:56 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? | |
| |
|
| |
| Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? | |
|