| Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dc 24 Set 2008, 22:06 | |
| Com ja he dit a la meua presentació, tot el que siga fartera i xamera , m'apunte!!!! | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 25 Set 2008, 01:37 | |
| Vec que esteu animant-se a lo de l'esmorzà,jeje,encara que m'agradaria mogolló fer una ruteta però no sé si l'oratge ens deixarà........les prediccions són del 85/90% de que plou així que la cosa pinta malament Saforenca jo t'he saludat però no sé si m'has vist perquè la pinteta que portava era total amb el xubasquero posat pareixia el de "se lo que hicisteis el ultimo verano",jeje. Adéu i el divendres ja concretem el que fem | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 25 Set 2008, 11:52 | |
| ai com ens tornem nomes cauen cuatre gotes nomes pensem en almorzar si quedem jo m'apunte per almorzar , per anar a la montanya no puc, bo ja anem concretant adeu | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 25 Set 2008, 19:19 | |
| vec que serem molts per a esmorzar,jeje,si es que a falta de ruta bé vindrà un bon entrepà però de tota manera jo encara tinc esperançes que s'alçe el temps tot i que han dit que fins dimarts aigua..... | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 25 Set 2008, 21:25 | |
| Si, si...molt de xarrar pero poc de concretar Ja estic veient demà divendres per la nit i encara ni sabem on esmorzem, ni a quina hora, ni molts en som ni res de resss... En cas de que l´oratge continue igual de tèrbol, a les 9:45 al bar. A quin bar? ...vos estareu preguntant. Jo que sé, ja direu! Mirem qui anirem i si pot ser buscar un terme mig que ens semble bé a tots. Jo no opine perque ja he dit l´hora i de menjar m´agrada tot i tots els bars em fan gràcia. I si demà veiem que ix un Sol que bada les penyes, ja en lloc d´esmorzar quedem per fer una ruta curteta i avant...no? Xe, mulleu-vos, que després el roin seré jo... | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 25 Set 2008, 21:38 | |
| ja,ja,ja que bò que eres ouantomaca,diu que li agraden tots els bars,a mi també! i més que esmorzar no esmorze quasi mai al bar.
Tot depén d'on vinga la gent però en principi crec que erem pere,jo,ouantomaca,lula i no sé si saforenca també,algú més s'apunta?
Algún baret guapo? dieu | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| |
| |
saforenca
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 06/09/2008 Edad : 46 Ubicació : La Safor
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 25 Set 2008, 23:44 | |
| No sóc de gran ajuda, ja que conec pocs (o no cap) bars de la Marina, expliqueu-me on quedem perque casi segur que no sé on és. De totes formes si millora el temps, fer una ruteta curta també està bé... Bé no tinc manies, deixeu penjat el que decidiu perque dema tinc dinar amb l'oficina i segur que s'allarga fins l'hora de sopar, així que no podré entrar fins tard. deneu,que fas que no vens? | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dv 26 Set 2008, 00:18 | |
| | |
|
| |
flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dv 26 Set 2008, 17:09 | |
| Hola! Ai Saforenca, no puc anar... he d'assajar que de vesprada tinc concert... Ara em venen uns caps de setmana mogudets, així que estic a l'aguait del què feu, i si puc anar... m'apunte! http://www.musicalelverger.com/ Per si a algú li agrada la música clàssica, en este cas, de cambra... | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dv 26 Set 2008, 19:58 | |
| com quedem? intentem fer ruta a pedreguer i esmorzem a l'avinguda? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dv 26 Set 2008, 20:08 | |
| - garrotipadur escrigué:
- com quedem? intentem fer ruta a pedreguer i esmorzem a l'avinguda?
Si senyor! Lo de la ruta jo m´oblidaria, perque nomes bufe de llevant el temporal que ara està a la mar descansant, tornarà i mon caurà una de l´hòstia Però si voleu ho intentem, quedem a la gasolinera de Pedreguer, per dir algo, o algun lloc més senzill de trobar-nos per si saforenca ho te més complicat, i ja segons el temps que faça ja actuarem...? Avançem l´hora de quedada? per si ixquera bon dia... que trobeu? | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dv 26 Set 2008, 20:17 | |
| Però esteu parlant de dissabte o diumenge? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dv 26 Set 2008, 20:23 | |
| - Lula escrigué:
- Però esteu parlant de dissabte o diumenge?
Dissabte, que ja ho tenim damunt! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dt 30 Set 2008, 19:23 | |
| La cosa entre l'oratge i compromisos de la gent ara s'ha parat un poc però si voleu una volta passe el pont ja podem organitzar la propera ruteta.
Cap de setmana 14 i 15 d'octubre i el següent del 21 i 22 d'octubre es podria fer alguna.
Quina? jo propose la que va dir lula de castells o la la font d'aixa per exemple. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dt 30 Set 2008, 20:45 | |
| Quin calendari has estat mirant? Vols fer ruta dimarts i dimecres? Com els rics... jeje Jo crec que podriem obrir un post nou, perque este ja està cremat i anar parlant a vore qué fem... a mi em sembla perfecta la de Castells. I el dia també més o menys em dona igual, llevat que el cap de setmana del 18 i 19 d´octubre no puc...però si no vaig jo tampoc es perdeu res. A vore qui es el xulo que obri un post de la "Ruta II, ara si que si." A mi em fa vergonya obrir-ne tants | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 02 Oct 2008, 21:30 | |
| Vaig mirar el calendari de novembre,jeje.
Per al 18/19 ja sé que no estàs però podriem fer-ne alguna i per al 25/26 podriem fer una ja llargueta. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? Dj 02 Oct 2008, 23:05 | |
| Jo m´apunte i si la fem llarga ja estic content jeje tria-la tu! Per cert, si no teniu impermeable, al lidl a partir del dilluns que ve, tenen impermeables per 12 euros, i pantaló per 9 http://www.lidl.es/es/home.nsf/pages/c.o.20081006.p.Impermeable_caballero.ar12 Ara el que es remulla és perque vol | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? | |
| |
|
| |
| Ruta II. On anar? Quin dia? Qui s´apunta? | |
|